88alries88 schreef:Galateia schreef:88alries88 schreef:Ik heb ook geen setjes hoor! Aangezien mn moeder nog alles voor me wast, en ze graag commentaar geeft op mn ondergoed, koop ik wel mooie als we getrouwd zijn! Hoeft zij zich er niet meer druk om te maken!
Dit mag iemand me even uitleggen: wat heeft je moeder te maken met jouw lingerie?quote]
Tja, ik heb een moeder die altijd alles 'belachelijk' vind, omdat zij het nooit gedaan heeft. Mijn moeder is wat dat betreft gewoon ouderwets. Net als lingerie onder een trouwjurk erbij kopen: 'je kan toch gewoon een witte bh aandoen uit je kast?'![]()
Natuurlijk heeft ze er verder niets mee te maken, maar om dat eindeloze gezeur te voorkomen laat ik het nu maar ff zo. Dat wil trwns niet zeggen dat ik alleen maar saaie witte bh's heb hoor, maar kanten setjes (wat ik vaak mooi vind) heb ik niet.
Ow, wat vaag. Doet me denken aan mijn schoonmoeder: alles wat eruit zag als mooie lingerie moest zo snel mogelijk verborgen worden. Ik vroeg een keer aan haar, toen ik bleef slapen een paar dagen, of ik mijn kleding in de was mocht gooien. Geen probleem... totdat ze een hartaanval kreeg van mijn string.

Verder: mijn schoonzusjes zijn nogal zwaar beboezemd en hun moeder wilde geen andere lingerie dan van die flutbh's van de markt voor ze kopen. Zelf draagt ze die ook, en uhm... het is echt geen porum gewoon. Alles hangt op haar buik.
Alles wat anders is, dat associeert ze volgens mij meteen met seks ofzo (ik weet het anders ook niet). Nou, toen ik dus verkering kreeg met mijn man, nam ik mijn schoonzusjes een keer mee uit winkelen. Wilde ik de Hunkemoller met ze binnenlopen om ze eindelijk eens in een goede bh te hijsen... wilde de oudste zus niet eens naar binnen, want 'in zo'n winkel kwam zij niet'. Alsof het een winkel was met vreemde speeltjes ofzo...
Gelukkig kreeg ik mijn jongste schoonzusje wel in een goede bh, en die wilde nooit meer anders. Daar heb ik flinke ruzie over gekregen met mijn schoonmoeder. Nou, jammer dan. Mijn schoonzusje was echt zo ontzettend blij!