Moderator: Moderafo's
Juliah Geplaatst: Di Nov 05, 2002 6:08 pm Onderwerp:
Maar dat heb je in gewone café's ook wel, maak ik mee
Napoleon ook in gewone cafe's heb je zoiets wel, (veekeuring, zuipschuiten, lallen tot je neervalt) maar niet in allemaal.
Maarten Geplaatst: Wo Nov 06, 2002 4:53 pm Onderwerp:
Dat laatste is in andere cafe's denk ik niet minder.
Lorijne schreef:ben het helemaal eens met moppie. Het is niet zo dat ik vóór een gewoon café ben maar ik kan het meer begrijpen van een niet-christen dattie zich uitleeft in een café dan van een refo-jongere in een café omdat je van zo'n iemand meer mag verwachten. Het geloof en de levenstijl lijken geen verband meer te hebben. Is het normaal als je maandag in de klas hoort
'Joh, ik was echt kotttsmisselijk. Echt kickuh joh. En die kan echt nergens tegen, die liep al te kotsen na vier biertjes. Dan ben je doooooooooom. En lekkere wijven .....wooooow. Heb je die gezien.....En die joh, die was lelijk.....! En weet je hoeveel ik op heb.......tuurlijk weet ik mn eigen grenzen ......enz enz. '
Ik vind dit alleen maar getuigen van zo'n ontzettende leegheid.......Tuurlijk komt dit ook in gewone cafés voor maar een refocafé lijkt een soort excuus te zijn. Onder het mom van' het is refo dus dan mag het wel'
Groeten van Lorrrrrrrrr
Overigens..wat is er waar van zulke verhalen? Vaak is er een hoop van gelogen.
Napoleon schreef:misschien is er vaak een hoop gelogen, maar al is de helft waar, dan is het nog droevig. ik voel me als christen meer thuis in een 'seculier' café (niet allemaal) dan in een refocafé.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten