Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Waar bemoeien mensen zich mee!! Een ieder maakt voor zichzelf wel uit of er een kinderwens is. Ik moet zeggen dat mijn omgeving er nooit naar gevraagd heeft. Ze wisten wel dat er voor de toekomst een kinderwens was, maar wanneer dat zou komen wisten ze ook niet.
Het grappige is dat mn oma mij nog veel te jong vind voor kinderen ( ik word dit jaar 30 en mn man is 35...haha) En mn vader rolde bijna van schrik van zn stoel toen ik vertelde dat ik zwanger was...hij had met die mogelijkheid nog nooit rekening gehouden.
Evelien schreef:even voor de mensen onderons die geen kinderen kunnen krijgen!
Hoe zijn jullie daar mee omgegaan (toen jullie het uiteindelijk wisten dat het biologisch gezien niet gaat lukken om kinderen te kunnen krijgen) mbt je familie? (broes/zussen). Hebben jullie het verteld? of .....
(miss klink ik wat vaag, maar ik ben daar best wel benieuwd naar)
Evelien schreef:ghehge... ik werd elke keer weer verrast met een zwangerschap van mijn zus of broer!! Bij mij speelde er nooit zo van: nou zus A is getrouwd dus zullen er wel snel kinderen komen. (nooit gedacht ook) Dus was het een verrassing dat mijn zus zwanger was. Puur omdat je daar niet op gefocust (weet niet of ik het goedschrijf) bent!
tante-tortel schreef:Ik vind het een beetje vaag hoor. Als mensen trouwen hebben ze gemeenschap en kunnen er kinderen komen. Dat is meestal het gevolg daarop. om dan te zeggen dat je verrast bent als ze dan zwanger blijken te zijn gaat mij boven mijn pet. Ook al ben je er niet op gefocust.
Je weet toch dat het kan gebeuren?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten