hoeveel kinderen??

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 16 mei 2008 12:49

Het gaat er bij mij helemaal niet om dat het niet vlot wil of zo :lol:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 16 mei 2008 12:57

Waar bemoeien mensen zich mee!! Een ieder maakt voor zichzelf wel uit of er een kinderwens is. Ik moet zeggen dat mijn omgeving er nooit naar gevraagd heeft. Ze wisten wel dat er voor de toekomst een kinderwens was, maar wanneer dat zou komen wisten ze ook niet.

Het grappige is dat mn oma mij nog veel te jong vind voor kinderen ( ik word dit jaar 30 en mn man is 35...haha) En mn vader rolde bijna van schrik van zn stoel toen ik vertelde dat ik zwanger was...hij had met die mogelijkheid nog nooit rekening gehouden.

Toetsenbord
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Toetsenbord » 16 mei 2008 13:03

ajl schreef:Waar bemoeien mensen zich mee!! Een ieder maakt voor zichzelf wel uit of er een kinderwens is. Ik moet zeggen dat mijn omgeving er nooit naar gevraagd heeft. Ze wisten wel dat er voor de toekomst een kinderwens was, maar wanneer dat zou komen wisten ze ook niet.

Het grappige is dat mn oma mij nog veel te jong vind voor kinderen ( ik word dit jaar 30 en mn man is 35...haha) En mn vader rolde bijna van schrik van zn stoel toen ik vertelde dat ik zwanger was...hij had met die mogelijkheid nog nooit rekening gehouden.

Om vreemde situaties te vorkomen, heb ik deze post maar even aangepast. Had per ongeluk je man gelezen in plaats van je vader :oops: :oops: :oops:
Laatst gewijzigd door Toetsenbord op 16 mei 2008 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Er is een groot verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.

Het is de toon die de muziek maakt.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 16 mei 2008 13:07

Toetsenbord schreef:Ik mag hopen dat jullie het hier toch samen over gehad hebben en dat hij weet wat de gevolgen van geslachtsgemeenschap kunnen zijn... :?:

Ehm, ze heeft het over haar vader, niet over haar man. :puh:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 16 mei 2008 13:10

de gevolgen van geslachtsgemeenschap is niet echt een onderwerp dat ik met mn vader bespreek. Hij ziet mij aankomen :mrgreen:

Toetsenbord
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Toetsenbord » 16 mei 2008 13:11

ajl schreef:de gevolgen van geslachtsgemeenschap is niet echt een onderwerp dat ik met mn vader bespreek. Hij ziet mij aankomen :mrgreen:

SORRY!!! 8>) (om het goed te maken :wink: )

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 16 mei 2008 13:19

even voor de mensen onderons die geen kinderen kunnen krijgen!

Hoe zijn jullie daar mee omgegaan (toen jullie het uiteindelijk wisten dat het biologisch gezien niet gaat lukken om kinderen te kunnen krijgen) mbt je familie? (broes/zussen). Hebben jullie het verteld? of .....

(miss klink ik wat vaag, maar ik ben daar best wel benieuwd naar)

Toetsenbord
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Toetsenbord » 16 mei 2008 13:21

Evelien schreef:even voor de mensen onderons die geen kinderen kunnen krijgen!

Hoe zijn jullie daar mee omgegaan (toen jullie het uiteindelijk wisten dat het biologisch gezien niet gaat lukken om kinderen te kunnen krijgen) mbt je familie? (broes/zussen). Hebben jullie het verteld? of .....

(miss klink ik wat vaag, maar ik ben daar best wel benieuwd naar)

Mooie vraag!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 16 mei 2008 13:23

ghehge... ik werd elke keer weer verrast met een zwangerschap van mijn zus of broer!! Bij mij speelde er nooit zo van: nou zus A is getrouwd dus zullen er wel snel kinderen komen. (nooit gedacht ook) Dus was het een verrassing dat mijn zus zwanger was. Puur omdat je daar niet opgefocused (weet niet of ik het goedschrijf) bent!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 16 mei 2008 13:27

ik hoop dat wij in de toekomst nog 2 kindjes mogen krijgen! :D

Toetsenbord
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Toetsenbord » 16 mei 2008 13:28

Evelien schreef:ghehge... ik werd elke keer weer verrast met een zwangerschap van mijn zus of broer!! Bij mij speelde er nooit zo van: nou zus A is getrouwd dus zullen er wel snel kinderen komen. (nooit gedacht ook) Dus was het een verrassing dat mijn zus zwanger was. Puur omdat je daar niet op gefocust (weet niet of ik het goedschrijf) bent!

Juist! Zo mogen we het horen! (volgens mij schrijf je gefocust)

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 16 mei 2008 13:50

Ik vind het een beetje vaag hoor. Als mensen trouwen hebben ze gemeenschap en kunnen er kinderen komen. Dat is meestal het gevolg daarop. om dan te zeggen dat je verrast bent als ze dan zwanger blijken te zijn gaat mij boven mijn pet. Ook al ben je er niet op gefocust.
Je weet toch dat het kan gebeuren?

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 16 mei 2008 13:53

tante-tortel schreef:Ik vind het een beetje vaag hoor. Als mensen trouwen hebben ze gemeenschap en kunnen er kinderen komen. Dat is meestal het gevolg daarop. om dan te zeggen dat je verrast bent als ze dan zwanger blijken te zijn gaat mij boven mijn pet. Ook al ben je er niet op gefocust.
Je weet toch dat het kan gebeuren?

Je kunt toch verwachten dat iemand daar nog veel langer mee zou wachten? Als morgen bijvoorbeeld mijn broer komt vertellen dat hij een kind krijgt, dan zou ik ook van mijn stoel vallen: omdat ik er nu van overtuigd ben, dat hij nooit kinderen wil krijgen.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 16 mei 2008 13:53

tuurlijk!!!

maar aangezien je ook voorbehoedsmiddelen hebt! En als je nog geen diepe kinderwens heb.

Toetsenbord
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Toetsenbord » 16 mei 2008 13:55

Evelien schreef:tuurlijk!!!

maar aangezien je ook voorbehoedsmiddelen hebt! En als je nog geen diepe kinderwens heb.

Maar zijn er hier ook nog die kinderen krijgen? :oops:

Terug naar “Archief”