Toetsenbord schreef:
Tuurlijk vindt familie het leuk om bij te houden of er kids bijkomen, dat doe je zelf toch ook?
Dat doe ik niet. Bovendien gaat het mensen inderdaad niets aan of je snel of helemaal geen kinderen neemt.
Moderator: Moderafo's
Tuinfluiter schreef:Ik denk dat het vaak het probleem is dat we denken dat andere mensen over onze buik praten of er naar kijken, vaak is dat helemaal niet zo.
Dat komt denk ik omdat je zelf denk dat als je getrouwd bent dat het dan wel zoiets als de bedoeling is in de ogen van anderen dat je snel zwanger word.
Zie ik wel bij onszelf, regelmatig denk ik dat anderen naar me kijken ect of ik nog niet zwanger ben, blijkt later dat ik het helemaal verkeerd heb gezien, hebben ze dat niet bewust gedaan.
Uuhhmm, het staat er een beetje krom, maar hoop dat het duidelijk is.
Tuinfluiter schreef:@Rosalie,
Nee, dat begrijp ik, maar dat zegt toch niet iedereen?
Heel soms vragen ze dat aan ons ook, maar dat is heel wat minder keer als dat ik denk dat mensen me 'bestuderen'.
rosalie83 schreef:Tuinfluiter schreef:@Rosalie,
Heel soms vragen ze dat aan ons ook, maar dat is heel wat minder keer als dat ik denk dat mensen me 'bestuderen'.
Nee, niet íedereen. Maar ook blikken op m'n buik (en nee, die zijn echt niet ingebeeld) zijn irritant.
Het allerbelachelijkste was een moment dat ik een echt supercool wikkelshirtje aan had en iemand tegen me zei: oh, je ziet nog niets, maar wat leuk dat je al zwangerschapskleding hebt gekocht!Je snapt al: dat shirtje heb ik nooit meer aangetrokken, ookal lijkt het niet eens op zwangerschapskleding.
rosalie83 schreef:Tuinfluiter schreef:@Rosalie,
Nee, niet íedereen. Maar ook blikken op m'n buik (en nee, die zijn echt niet ingebeeld) zijn irritant.
Het allerbelachelijkste was een moment dat ik een echt supercool wikkelshirtje aan had en iemand tegen me zei: oh, je ziet nog niets, maar wat leuk dat je al zwangerschapskleding hebt gekocht!Je snapt al: dat shirtje heb ik nooit meer aangetrokken, ookal lijkt het niet eens op zwangerschapskleding.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten