Dat is ook de reden waarom ze geen leningen meer mogen verstrekken en ik dat bedrag in 3 keer op moet hoesten, (ik kan moeilijk gaan doen maar dit zijn bedragen die openbaar zijn) 1040,- voor mijn B. Nog eens 600,- voor nog 10 uur en nog een examen (was gezakt) en dan nog 2 keer rond de 300,-. In principe zouden wij rond de 1600,- kwijt zijn, mits ik niet gezakt was. Stop ik met de opleiding voor ik mijn 2 jaar af heb gemaakt moet ik tot de 6400,-, dus alle subsidie, terugbetalen.Abdijbiertje om 1:00 schreef:Excuseer, maar voor 1000 euro kom ik mijn bed niet uit. Ik verdien uitstekend voor part-time begrippen, dus dat baantje pakken ze mij voorlopig niet af. Ik betaal nog steeds aan VTL (het complete bedrag in één keer ophoesten was onmogelijk) en idd, die gasten verdienen goud.
Pas was ik mee, de chauffeur reed achteruit (was citytrailer met dagtrekker) linksom, dus rechts zag hij niet zoveel, de trekker zwenkt dan iets uit naar rechts, er reed een meisje lang wat ik zo aan haar jas mijn raam in zou kunnen trekken. Ik zat stijf in die vrachtwagen.Vandaag weer genoeg automobilisten gezien die totaal niet weten hoe het is om in een vrachtwagen te rijden. Eigenlijk zou iedereen verplicht een paar dagen mee moeten rijden in een vrachtwagen om een beetje in te kunnen zien wat het nou inhoudt. En als je dan een vrachtwagen in iemands oog parkeert heeft de trucker het gedaan. Natuuuuuurlijk.
Automobilisten zijn irritant. Omdat vrachtwagenchauffeurs irritant zijn. En die zijn irritant omdat automobilisten irritant zijn.Mensen die bepaalde vooroordelen hebben over vrachtwagenchauffeurs en hun rijgedrag worden bij deze hartelijk uitgenodigd om eens mee te rijden met Ome Abdij. Vind ik geen probleem.
Ik heb een cultuurschok gehad toen ik van mijn veilige driestar naar het ROC ging en terecht kwam tussen, tjah, laat ik ze maar kalsgenoten noemen. Vorige week vond er 1 het nodig zijn hand op mijn been te leggen nadat hij al had zitten vervelen. Toen vond ik het nodig om een vliegje op zijn hoofd dood te slaan...Ghe idd, helaas is die olifantenhuid nog steeds nodig. Nu, de vrouwelijke collega's die ik heb behandel ik als volwaardige collega's. Zou ook niet weten waarom het anders moet. Maar ja, dat ze in makkelijk zittende kleding werken is logisch. Ik ga ook niet in mijn beste kleding werken, ben me daar gek
Op het werk is het drugs, seks en lang leve de lol. Ik was stomverbaasd toen ik hoorde dat bijna alle mannen seksflimpjes op hun mobiel hebben, wist ik veel...