Moderator: Moderafo's
Handig Daphne, 2 weekenden per maand, hebben wij ook. Maakt bij ons ook niet uit hoeveel uur je werkt... tenzij je echt aangeeft dat je geen weekenden kan werken maar dat is bij hoge uitzondering! Wij hebben wel 55+ en die mogen niet meer ingepland worden voor nachtdienst tenzij ze het zelf aangeven (bijv. bij hoge uitzondering)Daphne schreef:dankje, vpk!
Ik heb een contract van 26 uur. Bij ons maakt het niet uit wat voor contract je hebt, iedereen werkt twee weekenden per maand.
Daphne schreef:Ik heb a.s. vrijdag een sollicitatiegesprek. Ben op dit moment zorgkundige (niv. 3) bij een gezinsvervangend tehuis. Omdat ik de SPH heb, wil ik zo langzamerhand toch wel eens hogerop. Heb (binnen zelfde organisatie, ivm reorganisatie) gesolliciteerd naar cliëntadviseur. Het is de bedoeling dat je dan van ongeveer 50 cliënten de contactpersoon bent naar familie toe en van die cliënten de ondersteuningsplannen schrijft. Ook moet je dan zorgen dat het plan op de woning gebruikt wordt met behulp van doelen. Lijkt me geweldig!
Ben benieuwd hoe het afloopt!
vpk schreef:uhh en dat laatste nieuws is??
van zulke dingen krijg ik echt veel te weinig mee![]()
Gerdien B. schreef:Hoe zit het bij degenen hier die ook in instellingen werken: mogen jullie de kleding regelen voor de bewoners?
Wij voorheen wel maar sinds kort niet meer. Nu blijkt dat het niet meer vergoed wordt door de AWBZ. Als er geen geld voor binnen komt, mag het ook niet uitgevoerd worden. Alleen... wat met de bewoners die niemand hebben om voor ze op pad te gaan? Daar schrik je nog van om hoeveel mensen dat gaat. Het gaat wel om de 1ste levenbehoefte van de mensen!
Stel dat wij wel op pad zouden gaan, dan moeten ze 22,50 per uur betalen en dan ook nog de vervoerskosten!
'k Ben benieuwd hoe dit bij jullie is geregeld.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 65 gasten