hoef ik me ook niet uit te sloven met vaderdag!
Moderator: Moderafo's
rosalie83 schreef:jamillah schreef:Ik denk niet dat ik wat krijg voor moederdag. Geen ontbijt op bed en geen cadeau. Ach.....Hij:'Je bent mn moeder toch niet?')
Ik moet ook wel zeggen dat ik het maf vind als een man iets voor z'n vrouw koopt op moederdag. Maar als je kindjes hebt kan manlief natuurlijk met de kindjes iets organiseren.
Merisja schreef:rosalie83 schreef:jamillah schreef:Ik denk niet dat ik wat krijg voor moederdag. Geen ontbijt op bed en geen cadeau. Ach.....Hij:'Je bent mn moeder toch niet?')
Ik moet ook wel zeggen dat ik het maf vind als een man iets voor z'n vrouw koopt op moederdag. Maar als je kindjes hebt kan manlief natuurlijk met de kindjes iets organiseren.
Nou, je kunt het ook anders zien: je man laat je juist op moederdag merken dat ie je enorm waardeert als moeder voor de kinderen, wat je allemaal doet enzo! Ik vind dat een moeder best wel in het zonnetje gezet mag worden (vandaag heerlijk letterlijk!!). Ik krijg dus wat van hem én van de twee meiden. Oké, ik moet hem er wel duizend keer aan herhinneren, maar ik vind het wel errug leuk!
*Annet* schreef:Merisja schreef:rosalie83 schreef:jamillah schreef:Ik denk niet dat ik wat krijg voor moederdag. Geen ontbijt op bed en geen cadeau. Ach.....Hij:'Je bent mn moeder toch niet?')
Nou, je kunt het ook anders zien: je man laat je juist op moederdag merken dat ie je enorm waardeert als moeder voor de kinderen, wat je allemaal doet enzo! Ik vind dat een moeder best wel in het zonnetje gezet mag worden (vandaag heerlijk letterlijk!!). Ik krijg dus wat van hem én van de twee meiden. Oké, ik moet hem er wel duizend keer aan herhinneren, maar ik vind het wel errug leuk!
Als je hem er 1000 keer aan moet herinneren is het toch niet meer leuk en spontaan? Voor mij hoeft het dan echt niet meer hoor.
liefie schreef:zo ik ben net thuis van mijn werk heb even een was opgehangen en beetje opgeruimd brrodjes gesmeerd koelbox gevuld en nu even wachten op mijn man die naar belijdenis dienst van zijn zusje en aanstaande zwager is en dan vertrekken we lekker naar het strand
morgen moet ik s avonds werken ga om 06.00 mijn bed uit huishouden doen is lang geleden dat er goed gewerkt is enz
Galateia schreef:liefie schreef:zo ik ben net thuis van mijn werk heb even een was opgehangen en beetje opgeruimd brrodjes gesmeerd koelbox gevuld en nu even wachten op mijn man die naar belijdenis dienst van zijn zusje en aanstaande zwager is en dan vertrekken we lekker naar het strand
morgen moet ik s avonds werken ga om 06.00 mijn bed uit huishouden doen is lang geleden dat er goed gewerkt is enz
Volgens mij woon jij de afgelopen week zo'n beetje op het strand en in de zon! Verbrand je nooit? Zoveel zon kan toch nooit goed zijn... (ik lees de hele tijd dat je in je bikini in de zon ligt)
Maarre... geniet ervan!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten