Gezin en huishouding deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 11 mei 2008 11:59

Om half 8 kwamen de jongens hun op school gemaakte kadootjes brengen maar ik was nog zo suf! Wel blij opengemaakt natuurlijk en blablabla maar gevraagd of ik nog even mocht slapen. Om 9 uur kwam manlief kop thee brengen en moesten de kinderen nog uit bed en best nog wel opschieten om op tijd in de kerk te zijn. Gelukkig had ik gister een lekker krentenbrood gekocht want er was verder niets dan enigsinds op verwennerij leek. :( Dat was mijn moederdagontbijt.

hoef ik me ook niet uit te sloven met vaderdag!

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 11 mei 2008 12:11

rosalie83 schreef:
jamillah schreef:Ik denk niet dat ik wat krijg voor moederdag. Geen ontbijt op bed en geen cadeau. Ach..... :( Hij:'Je bent mn moeder toch niet?')

Ik moet ook wel zeggen dat ik het maf vind als een man iets voor z'n vrouw koopt op moederdag. Maar als je kindjes hebt kan manlief natuurlijk met de kindjes iets organiseren.

Nou, je kunt het ook anders zien: je man laat je juist op moederdag merken dat ie je enorm waardeert als moeder voor de kinderen, wat je allemaal doet enzo! Ik vind dat een moeder best wel in het zonnetje gezet mag worden (vandaag heerlijk letterlijk!!). Ik krijg dus wat van hem én van de twee meiden. Oké, ik moet hem er wel duizend keer aan herhinneren, maar ik vind het wel errug leuk!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 mei 2008 12:30

zo ik ga eerst de was maar eens ophangen! En dan ff pitten!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 11 mei 2008 17:15

Merisja schreef:
rosalie83 schreef:
jamillah schreef:Ik denk niet dat ik wat krijg voor moederdag. Geen ontbijt op bed en geen cadeau. Ach..... :( Hij:'Je bent mn moeder toch niet?')

Ik moet ook wel zeggen dat ik het maf vind als een man iets voor z'n vrouw koopt op moederdag. Maar als je kindjes hebt kan manlief natuurlijk met de kindjes iets organiseren.

Nou, je kunt het ook anders zien: je man laat je juist op moederdag merken dat ie je enorm waardeert als moeder voor de kinderen, wat je allemaal doet enzo! Ik vind dat een moeder best wel in het zonnetje gezet mag worden (vandaag heerlijk letterlijk!!). Ik krijg dus wat van hem én van de twee meiden. Oké, ik moet hem er wel duizend keer aan herhinneren, maar ik vind het wel errug leuk!

Als je hem er 1000 keer aan moet herinneren is het toch niet meer leuk en spontaan? Voor mij hoeft het dan echt niet meer hoor.

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 11 mei 2008 18:43

*Annet* schreef:
Merisja schreef:
rosalie83 schreef:

Als je hem er 1000 keer aan moet herinneren is het toch niet meer leuk en spontaan? Voor mij hoeft het dan echt niet meer hoor.

Ach, zo is ie gewoon. Vergeet alles, verjaardagen enzo ook. 't Is geen moedwil dank ik dan maar. Daarentegen komt hij dan wel met hele leuke kadootjes aanzetten, hij doet er dan ook zjn best voor. Natuurlijk is het niet altijd leuk dat ik hem weer moet herinneren, maar ja, je doet er niks aan.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 11 mei 2008 19:00

Gisteravond op moederdagvisite geweest bij mijn schoonouders. We hebben haar een Dove pakket gegeven. Was ze zeer blij mee :lol: Mijn moeder kwam vrijdagavond langs, daar hebben we het aan gegeven aangezien we deze week vol zitten met werken, visites afrijden en een keuken die dinsdag geplaatst wordt.

t/m dinsdag zitten we dus nog even in de rommel. Alle spullen uit de keuken worden in de woonkamer / gang neergezet. Aangezien ons huisje klein is zitten we ffies nog dichter op elkaar :lol:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 11 mei 2008 23:01

Sinds ik getrouwd ben geef ik mijn ouders niets meer met vader/moederdag. Ik bleef aan het kadootjes kopen en geven als ik er ooit es een keer heen ging. Het is niet naast de deur dus ik ga er ook niet zomaar even heen. Gelukkig maakten ze er geen punt van en begrepen het wel. Viel dat weer mee!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 12 mei 2008 08:47

hier ook geen moederdag... voor beide kanten niet! en ook niet voor mijzelf!

gewoon commercieel.. komt de markt weer ten geode! :)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 12 mei 2008 09:03

Da's toch niet erg?
Alles komt de overheid ten goede, autorijden, roken, drinken, eten.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 12 mei 2008 10:34

zo ik ben net thuis van mijn werk heb even een was opgehangen en beetje opgeruimd brrodjes gesmeerd koelbox gevuld en nu even wachten op mijn man die naar belijdenis dienst van zijn zusje en aanstaande zwager is en dan vertrekken we lekker naar het strand

morgen moet ik s avonds werken ga om 06.00 mijn bed uit huishouden doen is lang geleden dat er goed gewerkt is enz :lol:

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 12 mei 2008 11:16

Alles is comercieel idd.
En ik laat m'n mams ook vaak genoeg merken dat ik haar waardeer.
Maar zo'n speciale dag heeft gewoon wat :D
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 12 mei 2008 12:43

Ik vind eigenlijk niks aan moederdag. Mijn zusje had maar op papiertje iets gezet. En ik zag bij de Libelle een badschuim zitten en mijn ma had de Libelle nog niet gezien dus dat maar gegeven. Waren ook wat vergeten te halen.
Voor kleine kindertjes is het wel leuk.
Leef je droom.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 12 mei 2008 13:24

liefie schreef:zo ik ben net thuis van mijn werk heb even een was opgehangen en beetje opgeruimd brrodjes gesmeerd koelbox gevuld en nu even wachten op mijn man die naar belijdenis dienst van zijn zusje en aanstaande zwager is en dan vertrekken we lekker naar het strand

morgen moet ik s avonds werken ga om 06.00 mijn bed uit huishouden doen is lang geleden dat er goed gewerkt is enz :lol:

Volgens mij woon jij de afgelopen week zo'n beetje op het strand en in de zon! Verbrand je nooit? Zoveel zon kan toch nooit goed zijn... (ik lees de hele tijd dat je in je bikini in de zon ligt :mrgreen: )

Maarre... geniet ervan!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 12 mei 2008 16:57

Galateia schreef:
liefie schreef:zo ik ben net thuis van mijn werk heb even een was opgehangen en beetje opgeruimd brrodjes gesmeerd koelbox gevuld en nu even wachten op mijn man die naar belijdenis dienst van zijn zusje en aanstaande zwager is en dan vertrekken we lekker naar het strand

Volgens mij woon jij de afgelopen week zo'n beetje op het strand en in de zon! Verbrand je nooit? Zoveel zon kan toch nooit goed zijn... (ik lees de hele tijd dat je in je bikini in de zon ligt :mrgreen: )

Maarre... geniet ervan!

ik woon 2 min van het strand vandaan :lol: en ik ben nu al mega bruin en niet verbrand kwestie van goede zonnebrand smeren en een tentje meenemen zodat je ook in de schaduw kunt zitten.
Ben net weer thuis van het strand was echt giga druk

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 12 mei 2008 18:35

en ik was ook op het strand........

mijn dierbare hing de was op, deed was in de machine en hing die op

toen ging hij de tuin doen

en ik naar het strand!

Goed huwelijk heb ik! Alles gelijk verdeeld, we hadden allebei 2 kids. Ik sms-te dat ik naar huis ging, zodat hij het eten kon gaan doen. Thuisgekomen kon ik zo aanschuiven.

het leven is goed.........

Terug naar “Archief”