ajl schreef:Het voordeel van de Vanillia broeken is dat ze uitgelegd kunnen worden. Er zit vaak een grote zoom in. ik pas ze ook niet allemaal, maar vaak wel.
Hm, ik zal ze eens nader bestuderen. Ze zitten van boven en bij mijn kont namelijk wel goed!
ajl schreef:Ik wist niet dat er een vanillia outlet was in rotterdam, ik woon er nog niet zo lang, dus moet mn winkels daar nog vinden. bedankt voor de tip.
Ja, Oude Binnenweg: als je vanaf de Donner/Selexyz (die grote boekenwinkel) loopt over het Binnenwegplein, de straat oversteekt, dan loop je zo rechtdoor de Oude Binnenweg op. Dan even doorlopen en op een gegeven moment aan je linkerhand vind je die winkel.
Het is echt ideaal: alle truitjes/hemdjes/bovenkleding is nog geen 10 euro, broeken/jurken/rokjes nog geen 20 euro, jasjes en dergelijke 25 euro. Laat je niet misleiden door de prijskaartjes aan de kleding, het is echt allemaal dezelfde prijs. En wat er hangt is heel wisselend: de ene keer hangen er heel veel dingen, de andere keer niet. Is ook om de paar weken weer anders.
ajl schreef:Met klassieke kleding bedoel ik zwarte pantalons, colbertjes, maar ook hele lange rokken waar een hoge hak onder moet, wollen 3/4 jassen met een centuur. Niet heel apart ofzo, maar voor mijn werk ideaal.
Nee, dat heb ik niet