dE bAdEeND schreef:Meestal zie ik er wel goed gekleed uit, ik durf me op straat niet te vertonen in een joggingpak ofzoiets. Scheelt dat in mijn woonplaats de meeste mensen netjes gekleed gaan, dus dan word je ook weer zo nagekeken.
Oh, zo herkenbaar. Ik ga ook echt niet zomaar de straat op, ik moet er verzekerd van zijn dat ik er piekfijn uitzie. Waarschijnlijk doe je onbewust gewoon mee met de mensen in je omgeving.

Verder ben ik dol op schoenen, tassen en jasjes. Dan wil ik ook graag mooie spullen, maar wel met mate.
Ik ben dus niet de enige wat die tic betreft. Mijn kasten puilen uit van de vele tassen, schoenen en jasjes. En, niet te vergeten mijn nachtkastje die volgepropt zit met té veel sieraden. Ik heb 't liefst elke dag wat anders om en aan, en dat moet dan allemaal ook perfect bij elkaar passen. Een tikkeltje perfectionistisch dus.
Ik geef niet zoveel geld aan kleding uit, ik ben een koopjesmens. Al heb ik één keer een rokje gekocht van 80 euro, en dat is nogal duur vergeleken bij m'n andere rokjes (die varieren van 10 tot 30 euro).