pol schreef:rafaell schreef:Maximaal 2 of 3. Ik vind kinderen opzich wel leuk, maar ik heb denk ik de komende jaren zelf sowieso nog geen behoefte aan kinderen.
lees maar veel al die kindertopics, dan komt die behoefte er wel hoor
Of juist niet

Moderator: Moderafo's
rosalie83 schreef:pol schreef:rafaell schreef:Maximaal 2 of 3. Ik vind kinderen opzich wel leuk, maar ik heb denk ik de komende jaren zelf sowieso nog geen behoefte aan kinderen.
Of juist niet
rosalie83 schreef:Galateia schreef:rosalie83 schreef:pol schreef:rafaell schreef:Maximaal 2 of 3. Ik vind kinderen opzich wel leuk, maar ik heb denk ik de komende jaren zelf sowieso nog geen behoefte aan kinderen.
Of juist niet
inderdaad
Ghehe
Smurffie schreef:Kinderwens is ver te zoeken, waarschijnlijk tot grote spijt van ouders en schoonouders als ik ze het zou vertellen.
Galateia schreef:Maar voor hen is het allemaal alleen maar leuk, zij hoeven het niet te baren en op te voeden.
Idd 3rhodé1986 schreef:Hoe denken jullie over het aantal kinderen? Je hoort tegenwoordig vaak na 2 of 3 kinderen 'zo ist wel weer goed'. En ik denk ook niet dat iedereen op een groot gezin zit te wachten. Hoe ga je er serieus mee om?
Galateia schreef:Smurffie schreef:Kinderwens is ver te zoeken, waarschijnlijk tot grote spijt van ouders en schoonouders als ik ze het zou vertellen.
Maar voor hen is het allemaal alleen maar leuk, zij hoeven het niet te baren en op te voeden.
*Annet* schreef:Je gaat toch niet aan kinderen "beginnen" omdat je ouders graag opa en oma zouden willen worden?????
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten