Wat gebruiken jullie allemaal aan cosmetica, welke merken??

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 08 mei 2008 10:08

En, als je scheert worden de haren steeds harder en dikker. Ik scheer gewoon, mijn benen niet omdat ik daar te lui voor ben en geen rokken/korte broeken draag, mijn bikinilijn eigenlijk altijd als ik douche.

Epileren=au.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 08 mei 2008 10:19

L'être extraterrestre schreef:En, als je scheert worden de haren steeds harder en dikker.

Dat is volgens mij een fabeltje...

L'être extraterrestre schreef:Ik scheer gewoon, mijn benen niet omdat ik daar te lui voor ben en geen rokken/korte broeken draag, mijn bikinilijn eigenlijk altijd als ik douche.

Je scheert je benen niet omdat je geen rokken/korte broeken draagt, en je bikinilijn wel :-s

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 08 mei 2008 10:23

Pfft ik scheer echt niet iedere dag mijn benen in de zomer hoor!
Meestal 2 keer per week, 3 is echt de max. En eigenlijk gaat het wel vrij snel. Ik denk dat ik het daar ook gewoon maar bij laat. Het is ook een beetje zonde om zo'n apparaat aan te schaffen om te ontdekken dat het niets is. Heb wel eens zo'n proefding met harsstrips geprobeerd, maar dat was ook echt niks. De helft blijft dan zitten!

Rosalie, ontharingscrème, leuk dat je die ook nog even noemt.
Dat klinkt namelijk altijd ideaal, maar welke werkt er nou ook echt?
In van die vakantiepakketjes zit vaak ook wel een tube bij. Dan moet je 3 minuten wachten en dan zou het er zo af moeten kunnen. Nou ik kan 3, 5 of 10 minuten wachten... het werkte van geen meter. Heb daarna niet met verschillende merken uitgeprobeerd want ja, dat is weer zonde van het geld als het niet lukt. Vooral voor bikinilijn en oksels lijkt het me handig :)

Ohhh wat trouwens ook smerig is: vrouwen met stoppels op hun armen!
Tijdens een schoolsportdag moest ik basketballen tegen een meisje, die had echt schuurpapier op haar armen. Nou heb ik best wat (helaas donker) haar op m'n onderarmen, maar daar heb ik vrede mee gesloten... dat schuureffect wil ik vriendlief echt nooit aandoen :P
pobody's nerfect

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 08 mei 2008 10:26

Dan zou je gewoon elke dag even je onderarmen moeten scheren. gewoon onder de douche bijvoorbeeld.

Als ik niet epileer, dan scheer ik het elke dag, zodat het niet schuurt. Moet ook wel, want na scheren heb ik na 1 dag alweer kleine haartjes zitten. En ik heb een hekel aan schuurpapier...
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 08 mei 2008 10:28

Jo'tje schreef:Rosalie, ontharingscrème, leuk dat je die ook nog even noemt.
In van die vakantiepakketjes zit vaak ook wel een tube bij. Dan moet je 3 minuten wachten en dan zou het er zo af moeten kunnen. Nou ik kan 3, 5 of 10 minuten wachten... het werkte van geen meter. Heb daarna niet met verschillende merken uitgeprobeerd want ja, dat is weer zonde van het geld als het niet lukt. Vooral voor bikinilijn en oksels lijkt het me handig :)

Ik gebruik de ontharingscrème van Veet: met spatel opsmeren, 3 minuten laten zitten, dan met spatel er 'afschrapen' en alles is weg! Haartjes lossen op hè, dus geen stoppels. Echt, één keer in de week is bij mij voldoende, dat is zo ideaal!

Maaike

Berichtdoor Maaike » 08 mei 2008 10:28

Grmbl, ik wil ook blonde haren op m'n benen...
Ik scheer in de zomer elke dag met een mesje(onder de douche). Als ik de ene dag scheer, zit er de volgende dag alweer een donkere waas over m'n benen. Behalve als ik echt een poos met mn benen in de zon heb gelegen, dan zijn die haartjes een beetje bijgebleekt.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 08 mei 2008 10:28

Haha, en daar heb ik geen zin in. Dan maar haar :)
Zou er een modegrill komen dat harige benen weer hip zijn?
Wat een tijd hebben vrouwen dan ineens over :P
pobody's nerfect

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 08 mei 2008 10:29

Jo'tje schreef:Haha, en daar heb ik geen zin in. Dan maar haar :)

Ontharingscrème duurt hooguit 10 minuten... :D

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 08 mei 2008 10:30

rosalie83 schreef:

Ik gebruik de ontharingscrème van Veet: met spatel opsmeren, 3 minuten laten zitten, dan met spatel er 'afschrapen' en alles is weg! Haartjes lossen op hè, dus geen stoppels. Echt, één keer in de week is bij mij voldoende, dat is zo ideaal!

Smeer je er ook je hele benen mee in? Dan gaat het wel gauw op misschien :D
Ik zal het toch weer eens proberen, zal braaf Veet meenemen ;)
pobody's nerfect

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 08 mei 2008 10:32

rosalie83 schreef:
Jo'tje schreef:Haha, en daar heb ik geen zin in. Dan maar haar :)

Ontharingscrème duurt hooguit 10 minuten... :D

Tel dat voor alle vrouwen maar eens bij elkaar op :D

Ghehe nee, ik vind het wel prima zo. Tijdens het bevrijdingsfestival stond ik bijvoorbeeld weer achter een dame met een cavia onder haar oksels. Het was nogal warm, dus het kleefde echt aan elkaar. Bah, totaal niet vrouwelijk.
pobody's nerfect

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 08 mei 2008 10:32

Dat MEEN je niet?! Geen onthaarde oksels?! IEUW!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 08 mei 2008 10:33

Ik heb ook al heel wat soorten ontharingscreme geprobeerd, maar het werkt bij mij niet. Zelfs als ik het er meer dan 5 minuten op laat zitten krijg ik niet alles weg. Dan maar liever snel insmeren met schuim, mesje erover en klaar. Soms heb ik ook geen scheerschuim / gel en dan gebruik ik gewoon zeep of douchegel. Werkt iets minder goed, maar is goed te doen.
Zometeen komt wel weer de tijd dat het twee keer per week scheren wordt, maar goed. Ik wil wel graag gladde benen, dus daar moet ik dan wat voor doen. En ja, dan krijg je stoppels, helaas....

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 08 mei 2008 10:34

Jo'tje schreef:
rosalie83 schreef:

Smeer je er ook je hele benen mee in? Dan gaat het wel gauw op misschien :D
Ik zal het toch weer eens proberen, zal braaf Veet meenemen ;)

Ja, het is wel een vaste last extra inderdaad :mrgreen: :D Het is iets van 6 euro per tube en daar gaan er wel drie van in de maand door.
Jo'tje schreef:Tijdens het bevrijdingsfestival stond ik bijvoorbeeld weer achter een dame met een cavia onder haar oksels.

:schaterlach:

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 08 mei 2008 10:35

Galateia schreef:Dat MEEN je niet?! Geen onthaarde oksels?! IEUW!

Daar lopen er wel meer van rond in Wageningen hoor. Zal wel natuurlijk, biologisch of milieuvriendelijk zijn ofzo? Niet voor je sociale milieu in ieder geval :P
pobody's nerfect

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 08 mei 2008 10:38

BAH! Vind het altijd zo vies!!!!! Mijn schoonmoeder doet het ook niet...Bleh!! En dan wel vaak in mouwloze tshirts lopen... :shock:
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Terug naar “Archief”