En, als je scheert worden de haren steeds harder en dikker. Ik scheer gewoon, mijn benen niet omdat ik daar te lui voor ben en geen rokken/korte broeken draag, mijn bikinilijn eigenlijk altijd als ik douche.
Epileren=au.
Moderator: Moderafo's
L'être extraterrestre schreef:En, als je scheert worden de haren steeds harder en dikker.
L'être extraterrestre schreef:Ik scheer gewoon, mijn benen niet omdat ik daar te lui voor ben en geen rokken/korte broeken draag, mijn bikinilijn eigenlijk altijd als ik douche.
Jo'tje schreef:Rosalie, ontharingscrème, leuk dat je die ook nog even noemt.
Dat klinkt namelijk altijd ideaal, maar welke werkt er nou ook echt?
In van die vakantiepakketjes zit vaak ook wel een tube bij. Dan moet je 3 minuten wachten en dan zou het er zo af moeten kunnen. Nou ik kan 3, 5 of 10 minuten wachten... het werkte van geen meter. Heb daarna niet met verschillende merken uitgeprobeerd want ja, dat is weer zonde van het geld als het niet lukt. Vooral voor bikinilijn en oksels lijkt het me handig
rosalie83 schreef:Jo'tje schreef:Rosalie, ontharingscrème, leuk dat je die ook nog even noemt.
In van die vakantiepakketjes zit vaak ook wel een tube bij. Dan moet je 3 minuten wachten en dan zou het er zo af moeten kunnen. Nou ik kan 3, 5 of 10 minuten wachten... het werkte van geen meter. Heb daarna niet met verschillende merken uitgeprobeerd want ja, dat is weer zonde van het geld als het niet lukt. Vooral voor bikinilijn en oksels lijkt het me handig
Ik gebruik de ontharingscrème van Veet: met spatel opsmeren, 3 minuten laten zitten, dan met spatel er 'afschrapen' en alles is weg! Haartjes lossen op hè, dus geen stoppels. Echt, één keer in de week is bij mij voldoende, dat is zo ideaal!
rosalie83 schreef:Jo'tje schreef:Haha, en daar heb ik geen zin in. Dan maar haar
Zou er een modegrill komen dat harige benen weer hip zijn?
Wat een tijd hebben vrouwen dan ineens over
Ontharingscrème duurt hooguit 10 minuten...
Jo'tje schreef:rosalie83 schreef:Jo'tje schreef:Rosalie, ontharingscrème, leuk dat je die ook nog even noemt.
Ik gebruik de ontharingscrème van Veet: met spatel opsmeren, 3 minuten laten zitten, dan met spatel er 'afschrapen' en alles is weg! Haartjes lossen op hè, dus geen stoppels. Echt, één keer in de week is bij mij voldoende, dat is zo ideaal!
Smeer je er ook je hele benen mee in? Dan gaat het wel gauw op misschien
Ik zal het toch weer eens proberen, zal braaf Veet meenemen
Jo'tje schreef:Tijdens het bevrijdingsfestival stond ik bijvoorbeeld weer achter een dame met een cavia onder haar oksels.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten