Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:weet je wat ik trouwens hier hoorde... er zijn in ureterp nog wel wat problemen met gastouders...
er zijn dus echt gastouders die niet op kinderen willen passen, die van een andere kerk zijn![]()
lammetje schreef:een kado hoeft toch niet duur te zijn? Voor een paar euro kun je al wat leuks kopen....
Per maand kom ik nog niet eens aan 80 euro voor kado's, kleding en luiers hoor.... maargoed we hebben ook niet zoveel verjaardagen, dat scheelt
windekind schreef:Maar je kunt cadeautjes ook veel goedkoper doen: lekkere douchegel inslaan als het in de aanbieding is, boeken in de ramsj, etc. Ik geef heel vaak cadeautjes weg, maar nooit duur eigenlijk. (Behalve voor een bruiloft, dan wel groter budget.)
*Annet* schreef:ik vraag me altijd af waarom mensen elk seizoen nieuwe kleren kopen. Sommigen doen net of ze niets meer hebben en lopen stad en land af. Dan denk ik: wat had je vorig jaar dan aan?
Acire schreef:*Annet* schreef:ik vraag me altijd af waarom mensen elk seizoen nieuwe kleren kopen. Sommigen doen net of ze niets meer hebben en lopen stad en land af. Dan denk ik: wat had je vorig jaar dan aan?
Hihi. Ik snap dat ook niet. Ik koop per seisoen een paar dingetjes en de rest van vorig jaar en het jaar ervoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor.
Evelien schreef:Galateia schreef:trijntjejohanna schreef:weet je wat ik trouwens hier hoorde... er zijn in ureterp nog wel wat problemen met gastouders...
er zijn dus echt gastouders die niet op kinderen willen passen, die van een andere kerk zijn![]()
Dat het bestáát
ja joh!
zelfs binnen famillies komt het voor.....
Euh, ik koop 1 kledingstuk voor €160,-Galateia schreef:En ik kan gerust een half jaar geen kleren kopen. Ja, soms een hemdje bij de zeeman ofzo. Die zijn lekker voor van de zomer, die kan je volzweten en na 10 keer wassen wegmikken. Perfect. Maar ik kan ook twee tassen vol kopen als ik naar een monstercollectie-verkoop ga. Maar dan heb ik ook echt heel veel, hele mooie, kleding, en dan geef ik in 1 keer 160 euro uit. Maar voor 12 kledingstukken vind ik dat niet duur![]()
Argh... kleding Ik ben er DOL op
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten