Moderator: Moderafo's
janwillem schreef:heb een adoptie kindje via compassion
maar verders
als mensen geen kinderen kunnen krijgen is het geweldig.
Voor zowel ouders als kinderen.
Alleen de adoptie voor personen van hetzelfde geslacht vind ik minder fijn voor die kids.
De vraag is dan wat krijgen ze ervan mee en wat worden ze zelf
greetz JanWB
Giovannino schreef:@ Galateia: denk je dat? Ik heb met mijn moeder best wel een andere band dan met mijn vader en dat geldt voor de meeste mensen denk ik. Ik geloof er niet zo in dat het voor een kind helemaal niet uitmaakt of het door een homo- of heteroechtpaar opgroeit. Als kinderen op een basisschool er al baat bij hebben dat ze zowel door een juffrouw als een meester (wisselend) les krijgen, dan lijkt me dat helemaal voor de ouders gelden.
janwillem schreef:heb een adoptie kindje via compassion
maar verders
als mensen geen kinderen kunnen krijgen is het geweldig.
Voor zowel ouders als kinderen.
Alleen de adoptie voor personen van hetzelfde geslacht vind ik minder fijn voor die kids.
De vraag is dan wat krijgen ze ervan mee en wat worden ze zelf
greetz JanWB
rosalie83 schreef:Ohw... ik zie nu pas dat er ook al een volgende pagina was... Val dus een klein beetje in herhaling met m'n reactie.
rosalie83 schreef:Galateia schreef:rosalie83 schreef:Ohw... ik zie nu pas dat er ook al een volgende pagina was... Val dus een klein beetje in herhaling met m'n reactie.
Ik vond het al vreemd dat je niet al een soortgelijke reactie had geplaatst
Je begint me te leren kennen
Giovannino schreef:Ik geef zelf geen les, maar mijn oud-huisgenoot wel, die had ook klassen vol kinderen uit halve gezinnen. Nou, dat waren zelf ook vaak probleemgevalletjes hoor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten