Waterschapsbelasting is hier volgens mij 270 euro.
Als goed is staat er op je mascara hoelang 'ie houdbaar is. Ik denk dat ik er 4 mnd mee doe.
Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:Rijnmond schreef:Ik ook niet.Evelien schreef:ik gebruik geen make-up!
ik ook nietniet iets om voor je te schamen hoor!!! Ik doe het alleen als ik naar een verjaardag ga dan heb ik wat blosjes
maar voor de rest niet..
*|Scatie schreef:Volgens mij betalen wij ongeveer 550 euro aan WOZ, afval en riolering. Wij krijgen elk 47 euro aan zorgtoeslag. Waarom dat niet in 1x gaat sinds we getrouwd zijn weet ik ook niet. Als goed is is dat wel bekend bij de belastingdienst.
Naja zal ook wel, anders wel na onze belastingaangifte enzo. Wanneer krijg je dat geld terug?
'k Ga me nu ook ff niet druk maken om geld... donderdag weer loon dus dan zien we wel weer.
Gerdien B. schreef:kwebbel schreef:Rijnmond schreef:Ik ook niet.Evelien schreef:ik gebruik geen make-up!
ik ook nietniet iets om voor je te schamen hoor!!! Ik doe het alleen als ik naar een verjaardag ga dan heb ik wat blosjes
maar voor de rest niet..
ik ook niet
wat draag je dan in de winter?? of draag je nooit rokken? dat kan ookLoucom schreef:Gerdien B. schreef:kwebbel schreef:Rijnmond schreef:Ik ook niet.Evelien schreef:ik gebruik geen make-up!
maar voor de rest niet..
ik ook niet
Af en toe keer met verjaardag wat mascara. Doe ook met gemak een jaar over mascara.
Panty's, leggings ect doe ik ook niet aan en scheelt ook in de kosten en dat maak ik dan weer goed door keer een leuke trui ofzo te kopen.
kwebbel schreef:wat draag je dan in de winter?? of draag je nooit rokken? dat kan ookLoucom schreef:Af en toe keer met verjaardag wat mascara. Doe ook met gemak een jaar over mascara.
Panty's, leggings ect doe ik ook niet aan en scheelt ook in de kosten en dat maak ik dan weer goed door keer een leuke trui ofzo te kopen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 65 gasten