Napoleon schreef:haring schreef:Ik zou wel graag naar egypte willen gaan. Maar dat is in september nog wel erg warm denk ik.
op een kleine 40 graden moet je dan wel rekenen, denk ik. maar ergens vind ik dat er bij zo'n land bijhoren, wat is nu een woestijn waar het 15 graden is? dat is toch ook niet leuk? bovendien kan ik uit ervaring vertellen dat temperaturen van 40 graden in meer best te doen zijn, als het maar niet zo vochtig is. bovendien staat de zon dan al niet zo hoog meer aan de hemel, dus brandt ook niet zo enorm fel. september lijkt me een goede maand om te gaan, na de grootste toeristenstroom, maar nog wel echt zomers.
40 graden bij een hoge vochtigheid is anders ook best lekker hoor, mijn favoriete vakantieweer. Ok, TE hoog niet, maar dan moet je echt het regenwoud in. Ook wel eens leuk om mee te maken. Maar over het algemeen zijn hoge temperaturen inderdaad heerlijk en past het gewoon bij zo'n land. Dat je de lucht ziet sidderen boven het land, alsof het aan het koken is. Woepie... wil meteen ook op vakantie (maar eerst afstuderen)....