De refowebkids [deel 4]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 29 apr 2008 11:31

nou bloempie die Thomas is ook al groot! Wowh wat een mooi kereltje.

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 29 apr 2008 11:33

Leuke foto's Bloempie. Wat een heerlijk ventje om te zien, zeg!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 29 apr 2008 12:34

Zo bloempie wat is Thomas groot geworden!
Leuk hoor!!

En mirjan je heb een knap zusje met leuke kleren...
Hebben ze daar ook leggings in babymaatjes? (ik heb er al zoveel maar die zijn weer iets anders :oops: )
Laatst gewijzigd door liefje op 29 apr 2008 12:39, 2 keer totaal gewijzigd.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 29 apr 2008 12:38

Evelien schreef:Liefie: ze keek dr ogen zeker uit of niet?

Ja ze vondt het echt heel leuk, er sprong een geit bij haar in de wagen, die begon aan haar sjawltje te kauwen, boos dat ze werd :mrgreen: gelukkig had ze een gratis fruit-tella sjawl om :lol:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 29 apr 2008 12:40

lammetje schreef:Juultje: Sarah heeft gewoon 3 dagen in hetzelfde rondgehuppelt, zag er opt laatst niet meer uit zo vies, maar ook ik heb vakantie :mrgreen: Heb zelf ook maar 2 sets kleding voor mezelf en voor vlieger bij me, dus Sarah moest er ook wat langer mee doen. Achteraf maar goed ook, want ze was toch binnen 5 minuten vies :o

Dat zou ik nooit kunnen, ik zou juist 3 stelletjes extra meenemen ofzo

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 29 apr 2008 12:43

liefje schreef:
lammetje schreef:Juultje: Sarah heeft gewoon 3 dagen in hetzelfde rondgehuppelt, zag er opt laatst niet meer uit zo vies, maar ook ik heb vakantie :mrgreen: Heb zelf ook maar 2 sets kleding voor mezelf en voor vlieger bij me, dus Sarah moest er ook wat langer mee doen. Achteraf maar goed ook, want ze was toch binnen 5 minuten vies :o

Dat zou ik nooit kunnen, ik zou juist 3 stelletjes extra meenemen ofzo

:lol: Als ik Sarah de hele dag schoon wil houden, moet ik haar minimaal 4 keer omkleden, doe meestal 2 dagen haar kleding aan!
na het eten zit ze onder de appelstroop, na het avondeten onder wat er opt menu staat, tussendoor mandarijn, tomaat oid, diksap,

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 29 apr 2008 12:45

Okè ik doe Danique iedere dag wel schone kleren aan, of het moet niet vies zijn, als mijn kleren vies zijn doe ik ze ook geen tweede keer aan, dus Danique ook niet. maar ze smeert ook niet veel, als ze vieze handjes heeft houd ze die net zolang omhoog totdat ik ze schoon gemaakt heb. :mrgreen:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 29 apr 2008 12:52

jaa dat scheelt, Sarah smeert alles tussen de kinderstoel en haar kleding in :roll: Maar nu denken jullie natuurlijk dat Sarah er smerig uit ziet, maar dat valt wel heel erg mee hoor :mrgreen: Als er meerdere vlekjes te zien zijn gaat het ook gewoon in de was, maar voor een klein plekje echt niet :) Vaak is het redelijk schoon te krijgen met de vaatdoek na het eten, ze loopt niet voor gek ofzo hoor 8)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 29 apr 2008 12:53

Dat snap ik :D

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 29 apr 2008 14:42

liefje schreef:Zo bloempie wat is Thomas groot geworden!
Leuk hoor!!

Hebben ze daar ook leggings in babymaatjes? (ik heb er al zoveel maar die zijn weer iets anders :oops: )

bedankt allemaal!! dit was ook de eerste legging van haar, maar vond het ook wel erg leuk staan.en Hier heeft inderdaad vaak erg leuke kleding voor kids. En ik ben degene die altijd kleding mag kopen voor de kids en vind dat wel super leuk werk dus, en als je dan in de winkel zoveel leuke dingen ziet....

Weet zo niet of ze daar leggings voor baby's hebben, maar als je de kleinste kindermaat pakt maat 92 ofzo, moet het ook nog zat lukken denk ik. Zo'n legging trek je zo wat verder omhoog. Dit is een caprilegging, maar ik kan hem bij mn zusje wel iets langer maken. Maar ze heeft dan ook maat 140, omdat er in die kleur niet kleiner was. Maar merk nu dat het helemaal niet erg is.

@juultje: en heb je veel gedaan op vakantie??? Je had er in ieder geval al lekker weer bij gehad.
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 29 apr 2008 14:43

@ liefje: erg leuke en lieve foto's van Thomas. echt een schatje.

elke keer als ik die foto's van kids zie denk ik weer: wat is het toch heerlijk om een eigen kind te hebben. :P
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 29 apr 2008 14:52

mirjan22 schreef:
liefje schreef:Zo bloempie wat is Thomas groot geworden!
Leuk hoor!!

bedankt allemaal!! dit was ook de eerste legging van haar, maar vond het ook wel erg leuk staan.en Hier heeft inderdaad vaak erg leuke kleding voor kids. En ik ben degene die altijd kleding mag kopen voor de kids en vind dat wel super leuk werk dus, en als je dan in de winkel zoveel leuke dingen ziet....

Weet zo niet of ze daar leggings voor baby's hebben, maar als je de kleinste kindermaat pakt maat 92 ofzo, moet het ook nog zat lukken denk ik. Zo'n legging trek je zo wat verder omhoog. Dit is een caprilegging, maar ik kan hem bij mn zusje wel iets langer maken. Maar ze heeft dan ook maat 140, omdat er in die kleur niet kleiner was. Maar merk nu dat het helemaal niet erg is.
weer bij gehad.

Tip voor leggings; Maillots die te kort zijn afknippen, kantje eraan en klaar!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 29 apr 2008 14:58

mirjan22 schreef:elke keer als ik die foto's van kids zie denk ik weer: wat is het toch heerlijk om een eigen kind te hebben. :P

en op sommige momenten................................. :roll: :lol:

Maar over het algemeen genomen ben ik het helemaal met je eens hoor 8)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 29 apr 2008 15:08

mirjan22 schreef:@ liefje: erg leuke en lieve foto's van Thomas. echt een schatje.

elke keer als ik die foto's van kids zie denk ik weer: wat is het toch heerlijk om een eigen kind te hebben. :P

Thomas is een schatje ja, maar ik mag hem niet hebben van Bloempie :D

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 29 apr 2008 15:14

Ideaal als ze kunnen staan elke lade wordt hier leeggooid :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Terug naar “Archief”