Moderator: Moderafo's
lammetje schreef:Juultje: Sarah heeft gewoon 3 dagen in hetzelfde rondgehuppelt, zag er opt laatst niet meer uit zo vies, maar ook ik heb vakantieHeb zelf ook maar 2 sets kleding voor mezelf en voor vlieger bij me, dus Sarah moest er ook wat langer mee doen. Achteraf maar goed ook, want ze was toch binnen 5 minuten vies
liefje schreef:lammetje schreef:Juultje: Sarah heeft gewoon 3 dagen in hetzelfde rondgehuppelt, zag er opt laatst niet meer uit zo vies, maar ook ik heb vakantieHeb zelf ook maar 2 sets kleding voor mezelf en voor vlieger bij me, dus Sarah moest er ook wat langer mee doen. Achteraf maar goed ook, want ze was toch binnen 5 minuten vies
Dat zou ik nooit kunnen, ik zou juist 3 stelletjes extra meenemen ofzo
liefje schreef:Zo bloempie wat is Thomas groot geworden!
Leuk hoor!!
En mirjan je heb een knap zusje met leuke kleren...
Hebben ze daar ook leggings in babymaatjes? (ik heb er al zoveel maar die zijn weer iets anders)
mirjan22 schreef:liefje schreef:Zo bloempie wat is Thomas groot geworden!
Leuk hoor!!
En mirjan je heb een knap zusje met leuke kleren...
Hebben ze daar ook leggings in babymaatjes? (ik heb er al zoveel maar die zijn weer iets anders)
bedankt allemaal!! dit was ook de eerste legging van haar, maar vond het ook wel erg leuk staan.en Hier heeft inderdaad vaak erg leuke kleding voor kids. En ik ben degene die altijd kleding mag kopen voor de kids en vind dat wel super leuk werk dus, en als je dan in de winkel zoveel leuke dingen ziet....
Weet zo niet of ze daar leggings voor baby's hebben, maar als je de kleinste kindermaat pakt maat 92 ofzo, moet het ook nog zat lukken denk ik. Zo'n legging trek je zo wat verder omhoog. Dit is een caprilegging, maar ik kan hem bij mn zusje wel iets langer maken. Maar ze heeft dan ook maat 140, omdat er in die kleur niet kleiner was. Maar merk nu dat het helemaal niet erg is.
weer bij gehad.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten