Moderator: Moderafo's
Nou, om heel eerlijk te zijn...ik heb er wel aan zitten denken over hoe het straks zal gaan als wij een kindje mogen adopteren en ik vind het al een raar idee om sex te hebben met een kind in de kamer naast ons...laat staan bij ons in bed (ookal is het erg groot). Ik zal echt aan het idee moeten wennen, want ja, geen sex is ook wat!lammetje schreef:Waarom zou je geen sex hebben als je kind bij jouw in bed ligt![]()
Daatje123 schreef:@Lorijntje: dus bijna nooit ongesteld (denk aan 2 maanden niet, 3 dagen wel, paar weken niet enz), is geen eisprong, dus maar klein beetje vruchtbaar? Of mag je dat niet zo zien? Volgens mijn huisarts moest ik eerst maar aan de pil, maar dat is nep begrijp ik uit de vorige posts.
Iemand anders ervaring of ideeen hierover? Zou 3 maanden pil echt helpen?
liefie schreef:ja daar ben ik het helemaal mee eens. Ik vind het niet gezond dat een kind bij de ouders in bed ligt.
Ze hebben een eigen bed om in te slapen
liefie schreef:ja in andere landen is het normaal klopt maar ik vind het zelf toch een beetje gevaarlijk. ik draai bijvb. heel veel in mijn slaap.
en een baby op de kamer in eigen wiegje kan toch ook? is ook makkelijk kun je ook naast je bed zetten als je daar ruimte voor hebt.
liefie schreef:nee al is je bed zo groot ik zou dat echt nooit doen weet ik zeker
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 67 gasten