Galateia schreef:Maar met het geld dat je verdient kun je wel heel goed ff de stad in

dat klopt, maar mij valt het soms gewoon ontzettend tegen. Nou is het ook niete bepaald een makkelijk ventje waar ik oppas en zijn zijn ouders ontzettend laks dus dat zorgt ook nogal eens voor ergernis, ga hier er niet over uitweiden, maar zoals het nou gaat is het gewoon niet leuk.
Plus wat ppm zegt je bent gewoon gebonden en dat klopt, nou heb ik er zelf twee, dat gaat nog wel op bv de fiets maar waar ik die derde moet laten, wandelen zit er ook niet echt in. Of ff boodschapjes doen, ik heb geen drie autozitjes. ALtijd een afweging maken wie gaat er in de box. Ik kan mijn oppaskindje echt niet de hele dag over de vloer laten, want hij breekt echt alles af. Maar ja waar laat ik Simon dan? Die is ook 9 maand dus slaapt ook niet meer zo veel, Bij elkaar in de box is nog erger, want dan ben ik bang dat SImon er niet heel uitkomt, twee boxen is ook geen optie, maar ik heb het geluk dat we achter een speeltuintje hebben dus gaan we daar met mooi weer heen en is pas de tuin lekker kindvriendelijk gemaakt kunnen ze daar straks lekker sjouwen.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)