Moderator: Moderafo's
liefie schreef:kwebbel schreef:Nee ik ook niet. Heb er eentje geprobeerd maar ik voelde m zitten en dat loopt niet handig.. ik heb het doosje wel bewaard voor als ik het nog eens wil proberen... Ik moet me ook meer ontspannen denk ik..Evelien schreef:Galateia schreef:Evelien schreef:nou als ik ongesteld ben dan droog ik me liever wel even van onderen en dan zit er wel bloed aan en om dan nog te gebruiken voor de volgende keer vindt ik persoonlijk vies!
En dat is ook vies! Eenvoudige oplossing: tijdens het douchen een tampon gebruiken. Dan kun je je van onderen ook lekker wassen, het je geen bloedvlekken en voel je je heerlijk schoon...
ik gebruik geen tampons!
En ik droog mij altijd van onderenik doe dat gewoon als laatste
en dan gooi ik de handdoek wel na 1 keer in de was. Maar als ik niet ongesteld ben dan gebruik ik m meestal 2 dagen.
Ik denk dat wij zo'n 8 handdoeken gebruiken per week denk ik.. ligt er aan hoe of wat. Mijn man heeft een hekel aan douchen dus ik sleur m met regelmaat aan z'n oren mee
ik denk dat je een tampon dan niet helemaal goed gebruik want ik gebruik niet anders als ik ongesteld ben en voel er nooit iets van en is zo makkelijk! Zwemmen doe ik er ook gewoon mee en nog nooit problemen mee gehad
LauraC schreef:Ben vandaag wezen winkelen met manlief en het huishouden een beetje links laten liggen op stofzuigen en strijken na. Heerlijk!!
LauraC schreef:Je ziet het al helemaal zitten he, smokkelaarSorry,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten