Hoor mijn oren klapperen!!!

Moderator: Moderafo's
Nee ik ook niet. Heb er eentje geprobeerd maar ik voelde m zitten en dat loopt niet handig.. ik heb het doosje wel bewaard voor als ik het nog eens wil proberen... Ik moet me ook meer ontspannen denk ik..Evelien schreef:Galateia schreef:Evelien schreef:nou als ik ongesteld ben dan droog ik me liever wel even van onderen en dan zit er wel bloed aan en om dan nog te gebruiken voor de volgende keer vindt ik persoonlijk vies!
En dat is ook vies! Eenvoudige oplossing: tijdens het douchen een tampon gebruiken. Dan kun je je van onderen ook lekker wassen, het je geen bloedvlekken en voel je je heerlijk schoon...
ik gebruik geen tampons!
mamavansophie schreef:Edit: over dat wassen, als er eenmaal een baby in huis is, was je jezelf vanzelf wel een ongeluk. Echt niet te geloven in het begin verbaasde ik me daar heel erg over![]()
hoe kook je ze uit dan ?? Van spenen uitkoken heb ik wel gehoord maar niet van vaatdoeken. Gewoon in de pan en dan koken ?MissF schreef:Pfff, inderdaad ja!
Dingen die we elke dag in de was doen zoals sokken en ondergoed, dat koop ik dan ook wel genoeg. Zodat we makkelijk een week doorkomen. Maar ik ga me echt niet lek wassen hoorEn vindt het nu, zonder kids, nog onnodig. Ik kook de vaatdoeken uit, ik heb er niet genoeg om ze elke dag in de was te doen. Uitkoken werkt prima.
En de handdoek en theedoek gebruiken we amper. Dus die gaan ook niet elke dag in de was.
Ik vind wassen echt niet erg, maar ik ga niet meer doen dan nodig
haha ja gewoonMissF schreef:Ja, gewoon, een steelpannetje met water op het vuur zetten, niet op al te hoog vuur, en gewoon een uurtje koken. Dan zijn ze weer prachtig wit(moet je dus niet met felgekleurde doen, die verkleuren dan vast
)
Ik bedacht me dat dat wel handig was, toen ik dacht aan mijn moeder die vertelde dat ze de katoenen luiers van ons vroeger ook altijd uitkookte.
Galateia schreef:Als een vaatdoekje echt te vies is, dan gooit manlief het ding gewoon weg. Haha, zo hebben we een tafelkleed wat er echt rampzalig uitziet na een paar jaar intensief gebruikt. We hebben het ding maar weggegooid
kwebbel schreef:Nee ik ook niet. Heb er eentje geprobeerd maar ik voelde m zitten en dat loopt niet handig.. ik heb het doosje wel bewaard voor als ik het nog eens wil proberen... Ik moet me ook meer ontspannen denk ik..Evelien schreef:Galateia schreef:Evelien schreef:nou als ik ongesteld ben dan droog ik me liever wel even van onderen en dan zit er wel bloed aan en om dan nog te gebruiken voor de volgende keer vindt ik persoonlijk vies!
En dat is ook vies! Eenvoudige oplossing: tijdens het douchen een tampon gebruiken. Dan kun je je van onderen ook lekker wassen, het je geen bloedvlekken en voel je je heerlijk schoon...
ik gebruik geen tampons!
En ik droog mij altijd van onderenik doe dat gewoon als laatste
en dan gooi ik de handdoek wel na 1 keer in de was. Maar als ik niet ongesteld ben dan gebruik ik m meestal 2 dagen.
Ik denk dat wij zo'n 8 handdoeken gebruiken per week denk ik.. ligt er aan hoe of wat. Mijn man heeft een hekel aan douchen dus ik sleur m met regelmaat aan z'n oren mee
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten