Moderator: Moderafo's
leclerc schreef:Anders ga je gewoon in op de terechte kritiek van Giovanninno aan jou adres.
Giovannino schreef: ik meen het als ik zeg dat ik niemands vrindje wil spelen.
Collateral schreef:Daarbij, Opti: noem eens een handvol voorbeelden van wat je zoal onder 'heel bont' en 'intens bont' vindt vallen? Dan hebben we het ergens over.
Optimatus schreef:Ik ga uit van de integriteit van "het bestuur" van Refoweb. Ik vind het dan ook nogal vreemd om te moeten constateren dat als het "bestuur" (ik noem het maar even zo) z'n werk niet goed doet, bepaalde groepen er als de kippen bijzijn om te protesteren, maar dat als het bestuur z'n werk wel goed doet, vrijwel niemand even zegt: "Goed zo".
Optimatus schreef:Ik heb ook zo mijn ideeën over de reglementen hier, maar ik heb er desondanks voor "getekend" (toen ik mij aanmeldde) en ik ben niet van plan ze continu ter discussie te stellen noch willens en wetens en herhaaldelijk te overtreden. En dat is wat de beide geëxcommuniceerden blijkbaar gedaan hebben.
Als iemand bij jou thuis continu voor trammelant zorgt, dan smijt je de onruststoker ook de deur uit en terecht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten