Moderator: Moderafo's
Ik vind KJ52 en Hip Hope ook wel iets, maar dan gaat het me puur om de tekstenT. Lindeman schreef:jep
Overigens ben ik niet helemaal anti hiphop/rap. Ik moet eerlijk bekennen dat ik vrijwel alleen commercieel werk ken en dan ook alleen maar de hits. Zo vind ik 'Gangsters Paradise', 'Mamma' van Tupac, 'Still Dre' van Dr. Dre, 'I'll be Missing You' van P. Diddy allemaal fijne nummers om naar te luisteren.
Haal onze schizofreen hiertussen uit en dan zijn we het met elkaar eens.kurtyo schreef:Je kunt zeggen van, pak 'm beet, Eminem wat je wilt, maar hij is wél muzikaal én hij schrijft sterke teksten (of je het er inhoudelijk nu mee eens bent of niet). Er is genoeg muzikale hiphop te vinden (van The Roots tot Outkast en van Opgezwolle tot Kubus & Bangbang en van Tupac tot Eminem).
T. Lindeman schreef:jep
Overigens ben ik niet helemaal anti hiphop/rap. Ik moet eerlijk bekennen dat ik vrijwel alleen commercieel werk ken en dan ook alleen maar de hits. Zo vind ik 'Gangsters Paradise', 'Mamma' van Tupac, 'Still Dre' van Dr. Dre, 'I'll be Missing You' van P. Diddy allemaal fijne nummers om naar te luisteren.
Terug naar “Kunst, Cultuur & Muziek”
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 4 gasten