jamillah schreef:Herbalife
dat meen je niet, krijg je daar echt energie van? bizar...
Moderator: Moderafo's
Volkomen mee eens. Ik ken iemand, die zegt duidelijk tegen haar man (waar haar oudste bij staat) "Niet naar luisteren, dan vindt hij het gewoon leuk! Gewoon negeren dan gaat het vanzelf over."rosalie83 schreef:Ook met negeren moet je wel oppassen vind ik. Ik weet van een situatie dat een kind wekenlang werd genegeerd. Maar hoe Gerdien het schetst vind ik anders uiteraard.
Het is zo belangrijk dat je gewoon praat met je kind. Ik ben ervan overtuigd dat je dat ook vanaf het allereerste begin moet doen! Ze snappen sneller dingen dan wij denken.
rosalie83 schreef:Ook met negeren moet je wel oppassen vind ik. Ik weet van een situatie dat een kind wekenlang werd genegeerd. Maar hoe Gerdien het schetst vind ik anders uiteraard.
Het is zo belangrijk dat je gewoon praat met je kind. Ik ben ervan overtuigd dat je dat ook vanaf het allereerste begin moet doen! Ze snappen sneller dingen dan wij denken.
GerdienB schreef:Laat ze de vingers maar branden dan doen ze het eens en nooit weer. Weten ze in ieder geval waarom je ze gewaarschuwd hebt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten