Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:die roze voro het raam.. hoe heten die ookal weer.. die wilde ik dus ook in een rieten mand voor het raam, leek me zo schattig idee! tot ik tot de ontdeking kwam dat ongeveer idereen die refo is hier in de stad dat voor het raam eheft staan! ik blij dat ikdie mand te duur vond! .....
al vind ik het wel meeega mooi! maar ik vind leuk dat iedereen dat heeft staan.. snappie?
Acire schreef:hihi, ik vind dat echt planten voor oude mensen. Zou dat misschien komen omdat mijn moeder die ook zo leuk vind?
liefie schreef:bij de xenos hebben ze hele gave manden voor weinig geld en bij de leen bakker enz ook hoor.
*Annet* schreef:bij mij gaan planten ook zo snel dood, hoe houd je een hortensia 2 jaar? Als ie uitgebloeid is gaat ie de tuin in, doet ie het de komende jaren weer.
Er is een plant die ik graag hebben wil, maar is zo kanon duur. € 17,95 zag ik van de week. Memimosa of zuks, weet ik veel hoe die heet. Hij is groen met roze bloeistengels met bloem. En dan wil ik er ook nog 2......... voor in mijn gietijzeren potten. Die dingen waren ook heel duur, maar ik heb ze al jaaaaaaaaaaaaren. Ze waren schrik niet, 150 gulden. 2 grote bokalen, noem ik het maar en 2 kleinere potten. Ze zijn bruin/roestkleur. Zit al tijdje te prakkedenken om ze wit of creme te spuiten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten