Leuk!
enne wat denk je van een dubbele boterham: broodje koprol!
Moderators: Memmem, Moderafo's
rosalie83 schreef:Evelien schreef:rosalie83 schreef:pol schreef:Nu krijgen ze gewoon een pak op dr k*nt!
Pardon?
????
Ja sorry, maar dat vind ik gewoon echt schokkend. Een kind hoort geen 'pak op zijn of haar kont' te krijgen.
rosalie83 schreef:Evelien schreef:rosalie83 schreef:pol schreef:Nu krijgen ze gewoon een pak op dr k*nt!
Pardon?
????
Ja sorry, maar dat vind ik gewoon echt schokkend. Een kind hoort geen 'pak op zijn of haar kont' te krijgen.
Evelien schreef:rosalie83 schreef:Evelien schreef:rosalie83 schreef:pol schreef:Nu krijgen ze gewoon een pak op dr k*nt!
Pardon?
????
en als ze jouw bijten? (echt doorbijten?) Ik denk dat je dan best ff terug mag bijten om te laten voelen dat het pijn doet!
Evelien schreef:niet doorbijten maar wel laten voelen dat het pijn is. Want ze weten zelf niet wat het doet! (staat zelfs in een opvoedings boek).
MissF schreef:Evelien schreef:niet doorbijten maar wel laten voelen dat het pijn is. Want ze weten zelf niet wat het doet! (staat zelfs in een opvoedings boek).
Haha, dat kan best zijn, maar ik ben mijn eigen opvoedingsboek volgens mij, en heb mijn nogal starre mening over slaan en bijten. Ik vind het erg belangrijk dat een moeder een kind tot voorbeeld is. En dat ben je niet door te bijten te slaan. Ook niet een kleine tik, ook niet een beetje bijten (voorzover een kleine tik en een beetje bijten bestaan). Een kind snapt er totaal helemaal niets van. Want mama zegt:' Jij mag niet slaan.' 'Jij mag niet bijten, want dat doet pijn bij mij'. Maar mama bijt zelf wel!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten