Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Bij mij zit mn jurk ook weer op de paspop. Soms twijfel ik wel eens wat ik ermee moet. Nu staat het echt mooi, maar in de toekomst hopen we toch ooit een keer een kindje te krijgen, en dan zal ie weg moeten van onze slaapkamer denk ik. Hem in een hoes bewaren op zolder vind ik ook zo sund. Dan kan ik hem net zo goed weg doen. Al was het als klein meisje wel heel leuk om mama's jurk te passen, dus dan is het weer jammer om hem echt weg te doen.
Naja, voorlopig staatie best. En idd af en toe stof eruit kloppen is een goede tip.
Ik krijg met dit weer ook enorme zin om schoon te maken, ramen te zemen enzo. Maar ik ga eerst sporten en moet daarna werken. Hopen dat het morgen en overmorgen nog zulk mooi weer is
Acire schreef:Sjonge, nu ik in m'n nieuwe huis woon begin ik steeds meer een poetser te worden.Zo kende ik mezelf nog niet. In m'n vorige huis (ranzig studentenhuis) boeide het me allemaal geen sok. Maar nu wel, raar hoor. Ik heb gister bv de vloer helemaal gedweild en grondig ook. En ik vond het nog leuk om te doen ook...
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 24 gasten