De refowebkids [deel 4]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 16 apr 2008 18:53

Ik vind het toch wel makkelijk de box. Vooral met een hond!
Imke zat er tot bijna 2 jaar in. Margot was er snel uit want die zag Imke rondlopen. Dus ik benieuwd met Juliëtte......

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 16 apr 2008 18:57

met een hond wel ja.. maar die hebben we niet meer :mrgreen:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 16 apr 2008 19:58

ik heb al eenheel ochtendritueel.. s morgens kom ik uit bed, juul in de pyjama in de box.. en dan al was ophangen.. als ze dan huilt beneden, dan is et ff niet anders. ik ben met een paar minuten weer beneden!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 16 apr 2008 20:34

Hier wordt een box niet echt gebruikt. Ik heb er ook geen ruimte voor. Gewoon lekker speelkleed op de grond, goed in de gaten houden. Als boven even wat moet doen neem ik het kind lekker mee...ik zie wel. Andere moeders die ik ken redden het ook best zonder box :)

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 16 apr 2008 21:08

Bedankt allemaal voor het hartelijke welkom :)

Iemand vroeg een foto van Sophie, ik zal er eens eentje zoeken, weten jullie ook wat meer ;)

Wat de box betreft, die was hier ook snel weg, ze wou er nooit in maar Sophie liep dan ook al met 10 maanden los. Wilde dus altijd op onderzoek uit.
En t is ook wel lekker dat grote ding weer uit de kamer he...

Afbeelding

Begin april, maiskolf eten

Afbeelding

met dr drie lievelingsknuffels op de foto

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 16 apr 2008 21:12

LauraC schreef:Hier wordt een box niet echt gebruikt. Ik heb er ook geen ruimte voor. Gewoon lekker speelkleed op de grond, goed in de gaten houden. Als boven even wat moet doen neem ik het kind lekker mee...ik zie wel. Andere moeders die ik ken redden het ook best zonder box :)

heb jij een kind?

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 16 apr 2008 21:19

Ik vroeg me trouwens af waar jullie allemaal zo'n beetje vandaan komen (of mss is dat wel verteld helemaal in t begin, dat ik moet teruglezen? :oops: )

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 16 apr 2008 21:36

Leuke foto's van Sophie.
Leef je droom.

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 16 apr 2008 21:52

Hier staat de box ook nog, en zolang A. er niet uit klimt blijft ie ook mooi staan. 'T is een sta in de weg soms maar het is voor kinderen vaak ook wel goed om een eigen, veilig plekje te hebben waar ze rustig kunnen spelen.
Ik vind het ook nog wel heel handig want meneer staat graag op de tafel of in de vensterbank. Ik kon dat altijd voorkomen door de stoelen strak onder de tafel te schuiven maar sinds deze week schuift hij er een beetje mee en komt ze toch op de tafel en daarna in de vensterbank. Dus als ik even naar buiten moet om was op te hangen gaat hij mooi in de box.

Mooie foto's mamavanSophie.

Op deze deze foto's staan, links onderaan, onze 2 oudste jongens. Ze mochten kijken en proberen hoe kaas gemaakt word. (ze kijken wel een beetje dromerig op de foto)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 apr 2008 07:35

wat leuk.. kaas maken! is dat bij die schuur die tegen hasselt aanstaat? waar ze ook schapen ed scheren??

wat een lief meisje... sophie.. en 10 maanden los lopen! knap hoor!

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 17 apr 2008 08:24

Leuke foto's van Sophie! Lust ze echt maïs???

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 17 apr 2008 09:16

wat een leuke fotos van sophie!!!

memmem: ook leuke foto van jou 2 oudste!!

ik ben vannacht vreselijk geschrokken... Matteo kan natuuurlijk al wel een tijdje staan, maar hij deed dat nooit in bed... ik moest nog steeds de bodem naar beneden doen.. elke keer vergat ik het weer.. nu was vannacht de babyfoon bij mij uitgevallen.. dus ik had Matteo niet horen huilen.. ineens werd ik wakker van een hard gekrijs.... ik liep snel naar zn kamer... en toen stond!!! hij daar in zn bed met zn slaapzak aan... gelukkig is hij er niet uitgevallen... maar tjongejonge wat schrok ik .. hij had er zomaar uit kunnen vallen.... :oops: :oops: :oops:

vanmorgen naar het cb geweest... volgens haar zou het kunnen dat de reflux weer terug is.. dus ik moet even naar de huisarts toe...

ook heeft hij een ontstoken gehoorgang.. dit is niet op te lossen met antibiotica.. als het echt heel erg wordt, dan kan hij er evt een zalfje voor krijgen.. ( ga dat maar aan de huisarts vragen denk ik want hij heeft het al ruim een maand... )

qua gewicht zat hij altijd boven het gemiddelde... maar nu zit hij onder het gemiddelde... ook met zn lengte...

slapen is nog steeds een grote ramp.. komt door de combinatie van 2 tanden krijgen... ws weer last van de reflux en ontstoken gehoorgang emotion-14 :| :x

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 17 apr 2008 11:29

trijntjejohanna schreef:wat een leuke fotos van sophie!!!

memmem: ook leuke foto van jou 2 oudste!!

ik ben vannacht vreselijk geschrokken... Matteo kan natuuurlijk al wel een tijdje staan, maar hij deed dat nooit in bed... ik moest nog steeds de bodem naar beneden doen.. elke keer vergat ik het weer.. nu was vannacht de babyfoon bij mij uitgevallen.. dus ik had Matteo niet horen huilen.. ineens werd ik wakker van een hard gekrijs.... ik liep snel naar zn kamer... en toen stond!!! hij daar in zn bed met zn slaapzak aan... gelukkig is hij er niet uitgevallen... maar tjongejonge wat schrok ik .. hij had er zomaar uit kunnen vallen.... :oops: :oops: :oops:

vanmorgen naar het cb geweest... volgens haar zou het kunnen dat de reflux weer terug is.. dus ik moet even naar de huisarts toe...

ook heeft hij een ontstoken gehoorgang.. dit is niet op te lossen met antibiotica.. als het echt heel erg wordt, dan kan hij er evt een zalfje voor krijgen.. ( ga dat maar aan de huisarts vragen denk ik want hij heeft het al ruim een maand... )

qua gewicht zat hij altijd boven het gemiddelde... maar nu zit hij onder het gemiddelde... ook met zn lengte...

slapen is nog steeds een grote ramp.. komt door de combinatie van 2 tanden krijgen... ws weer last van de reflux en ontstoken gehoorgang emotion-14 :| :x

Oefff schrikken Tj :shock:

Ik was vanmorgen even een wasmachine aan het aanzetten op zolder,
hoor ik Danique van die rare geluiden beneden maken, (alsof ze het heel benauwd had), had haar in de kinderstoel gezet met een stukje liga en denk die zal wel een rozijntje of iets achter in haar keel hebben gekregen, ik kijk in haar mondje, want ze zat zo te kokhalzen zit er een knoopje met wat stof nog drie laagjes ook in de vorm van bloemetjes zo groot als 2 euro achter in haar keel. Arme kind had het benauwd :? Ik gelijk die winkel op bellen en voor gesteld om de jurkjes te controleren omdat er onderdelen los laten zegt ie dame heeft u voor mij het artikel nummer ik zeg zal even kijken geef het nummer door, en die dame zegt bedankt, geen excuus niks meer krijg je tegenwoordig GRRRRRRRR

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 17 apr 2008 11:53

O wat eng Liefje!! Je zou zo'n vrouw toch even.......

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 17 apr 2008 13:02

Terug naar “Archief”