Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:wat een leuke fotos van sophie!!!
memmem: ook leuke foto van jou 2 oudste!!
ik ben vannacht vreselijk geschrokken... Matteo kan natuuurlijk al wel een tijdje staan, maar hij deed dat nooit in bed... ik moest nog steeds de bodem naar beneden doen.. elke keer vergat ik het weer.. nu was vannacht de babyfoon bij mij uitgevallen.. dus ik had Matteo niet horen huilen.. ineens werd ik wakker van een hard gekrijs.... ik liep snel naar zn kamer... en toen stond!!! hij daar in zn bed met zn slaapzak aan... gelukkig is hij er niet uitgevallen... maar tjongejonge wat schrok ik .. hij had er zomaar uit kunnen vallen....![]()
![]()
![]()
vanmorgen naar het cb geweest... volgens haar zou het kunnen dat de reflux weer terug is.. dus ik moet even naar de huisarts toe...
ook heeft hij een ontstoken gehoorgang.. dit is niet op te lossen met antibiotica.. als het echt heel erg wordt, dan kan hij er evt een zalfje voor krijgen.. ( ga dat maar aan de huisarts vragen denk ik want hij heeft het al ruim een maand... )
qua gewicht zat hij altijd boven het gemiddelde... maar nu zit hij onder het gemiddelde... ook met zn lengte...
slapen is nog steeds een grote ramp.. komt door de combinatie van 2 tanden krijgen... ws weer last van de reflux en ontstoken gehoorgang emotion-14![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 291 gasten