Wat mij bedroeft: waarom worden refo's altijd zo afgekraakt over hun gevoelens t.o.v. God?
Omdat wij van een belofte geen bekering kunnen maken, omdat ??????
Deze topic is niet bedoeld om iemand af te kraken maar omdat het me pijn doet!
Moderator: Moderafo's
essieee schreef:Wat mij bedroeft: waarom worden refo's altijd zo afgekraakt over hun gevoelens t.o.v. God?
essieee schreef:Wat mij bedroeft: waarom worden refo's altijd zo afgekraakt over hun gevoelens t.o.v. God?
Inspector Morse schreef:Hier worden heel mooie dingen gezegd maar durven jullie dat ook doortrekken naar bijvoorbeeld Katholieken en vrijzinnig protestanten. Ook bij hen is God werkzaam!!!!
@mic schreef:Nou ja ik ben zelf eigenlijk ook refo, maar mochten jullie vinden dat ik afkraak moet je het zeggen hoor.Maar dat komt eigenlijk omdat de waarheid toch ook zo simpel is dat ik hem er eigenlijk wel in zou willen slaan
"mensen snap dat nou es!" dat idee zegmaar...
Aragorn schreef:@mic schreef:Nou ja ik ben zelf eigenlijk ook refo, maar mochten jullie vinden dat ik afkraak moet je het zeggen hoor.Maar dat komt eigenlijk omdat de waarheid toch ook zo simpel is dat ik hem er eigenlijk wel in zou willen slaan
"mensen snap dat nou es!" dat idee zegmaar...
Ai, geen houding die succes garandeerd voor een open-minded gedachtewissling of discussie...
Inspector Morse schreef:Hier worden heel mooie dingen gezegd maar durven jullie dat ook doortrekken naar bijvoorbeeld Katholieken en vrijzinnig protestanten. Ook bij hen is God werkzaam!!!!
surfer schreef:hm.. er zijn hier ook refo's actief die regelmatig nogal lomp overkomen richting andersdenkenden. Het lijkt me dus geen specifiek probleem van refo's dat er op ze 'afgegeven' wordt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten