het borstvoedingstopic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 09 apr 2008 14:50

\:D/ Timon heeft zich vannacht geweldig gedragen: gisteravond 11 uur en toen pas weer om 5 uur! Nu hopen dat het zo blijft....

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 09 apr 2008 17:36

paprikameisje2 schreef:wow dat is al snel! julia is drie weken tevroeg geboren, maar deze nacht is de eerste dat ze door heeft geslapen.

tot een week geleden kwam ze ook nog om half twee, dus dan was het negen uur, half twee, half vijf, half acht, pffff... zwaar.. maar nu gaat het dus wel.

kan je haar niet om elf uur meer geven?

Dan komt ze rond een uur of twaalf en dan drie of vier uur weer; voordeel is dan wel dat ik lekker vroeg naar bed kan en alvast wat geslapen heb. Dat doe ik niet als ze toch om elf uur ofzo nog moet.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 09 apr 2008 21:14

Dat vind ik het ergste van babys. Dat nachtelijke gespook!!!!!

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 10 apr 2008 09:41

pol schreef:Dat vind ik het ergste van babys. Dat nachtelijke gespook!!!!!

Daar heb ik niks aan toe te voegen. Kinderen zijn geweldig, maar 's náchts... :roll:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 10 apr 2008 16:18

Merisja schreef:
pol schreef:Dat vind ik het ergste van babys. Dat nachtelijke gespook!!!!!

Daar heb ik niks aan toe te voegen. Kinderen zijn geweldig, maar 's náchts... :roll:

ow... daar deel ik nog niet in mee.. s nachts spring ik net zo hard uit bed, vooral als ik haar pak en er een lief lachje komt... daarvoor iwl ik wel dag en nacht opblijven... :oops:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 10 apr 2008 17:46

ik vond het niet het leukste en toen ze telkens zo lang ging huilen was ik het ook wel zat, maar kan niet zeggen dat ik dat het ergste vind van kinderen, vind een échte vieze poepluier tot in dr nekje veel erger :oops:

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 10 apr 2008 20:11

lammetje schreef:ik vond het niet het leukste en toen ze telkens zo lang ging huilen was ik het ook wel zat, maar kan niet zeggen dat ik dat het ergste vind van kinderen, vind een échte vieze poepluier tot in dr nekje veel erger :oops:

Daar heb ik nou weer niet zo'n moeite mee. Je stopt d'r even in bad en ze is weer schoon! Grappig, dat iedereen zo z'n 'voorkeuren' heeft! Maar goed, het gaat nu geloof ik niet echt meer over borstvoeding...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 10 apr 2008 21:36

ik heb eens nal zitten denken, maar ik kan echt niet iets noemen waar ik van zeg dat ik dat niet leuk vind om te doen met of gewoon voor haar!

soms denk ik wel eens... jank niet zo, en kort daarna voel ik mij zooo mega schuldig.... :oops:

helaas.. een poepluier tot helemaal in de nek, s nachts tig keer eruit... nee... ik doe het allemaal even graag!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 11 apr 2008 06:09

paprikameisje2 schreef:ik heb eens nal zitten denken, maar ik kan echt niet iets noemen waar ik van zeg dat ik dat niet leuk vind om te doen met of gewoon voor haar!

soms denk ik wel eens... jank niet zo, en kort daarna voel ik mij zooo mega schuldig.... :oops:

helaas.. een poepluier tot helemaal in de nek, s nachts tig keer eruit... nee... ik doe het allemaal even graag!

Dan ben jij hierbij uitgeroepen tot de moeder van het jaar 2008 =D>

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 11 apr 2008 08:07

pol schreef:
paprikameisje2 schreef:ik heb eens nal zitten denken, maar ik kan echt niet iets noemen waar ik van zeg dat ik dat niet leuk vind om te doen met of gewoon voor haar!

Dan ben jij hierbij uitgeroepen tot de moeder van het jaar 2008 =D>

neeeh.... zo bedoel ik het ook niet... maar ik kan tot nu toe niks opnoemen wat ik niet leuk vind... jah.. die prikjes die ze krijgt.. maar dat ligt in een ander verlengstuk!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 11 apr 2008 08:09

http://www.nu.nl/news/1521375/151/Klink ... eding.html
Wat achterlijk zeg, alsof het werkt als je iemand dwingt zoiets te doen.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 11 apr 2008 08:22

Als de overheid dat echt wil - en iemand ertoe dwingen kan natuurlijk niet! - dan zal de overheid daar ook wel de mogelijkheid voor moeten scheppen: want waarom stoppen veel vrouwen na 1 maand? Omdat ze weer moeten werken. De meeste moeder gaan toch een paar dagen werken, en tja, moeder weg, borsten weg... zo simpel is het.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 11 apr 2008 09:25

Ze kunnen het niet dwingen maar ze zijn wel in de mogelijkheid de eerste flesvoeding achterlijk duur te maken zodat je bijna genoodzaakt bent te tieteren. Grmbl, ik las pas ergens dat die voeding al met zoveel procent duurder was geworden.

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 11 apr 2008 12:22

jamillah schreef:Ze kunnen het niet dwingen maar ze zijn wel in de mogelijkheid de eerste flesvoeding achterlijk duur te maken zodat je bijna genoodzaakt bent te tieteren. Grmbl, ik las pas ergens dat die voeding al met zoveel procent duurder was geworden.

En diegenen dan die écht geen borstvoeding kunnen geven? Die hebben dan gelijk een probleem; niet te betalen dan, die voeding voor je kindje!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 11 apr 2008 12:33

Merisja schreef:
jamillah schreef:Ze kunnen het niet dwingen maar ze zijn wel in de mogelijkheid de eerste flesvoeding achterlijk duur te maken zodat je bijna genoodzaakt bent te tieteren. Grmbl, ik las pas ergens dat die voeding al met zoveel procent duurder was geworden.

En diegenen dan die écht geen borstvoeding kunnen geven? Die hebben dan gelijk een probleem; niet te betalen dan, die voeding voor je kindje!

Bij de oudste heb ik het geprobeerd en het ging niet, dus ging over op de fles en dat ging supergoed!! En het is nu een bonk van een meid die eigenlijk nooit ziek is.

Terug naar “Archief”