Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:wow dat is al snel! julia is drie weken tevroeg geboren, maar deze nacht is de eerste dat ze door heeft geslapen.
tot een week geleden kwam ze ook nog om half twee, dus dan was het negen uur, half twee, half vijf, half acht, pffff... zwaar.. maar nu gaat het dus wel.
kan je haar niet om elf uur meer geven?
Merisja schreef:pol schreef:Dat vind ik het ergste van babys. Dat nachtelijke gespook!!!!!
Daar heb ik niks aan toe te voegen. Kinderen zijn geweldig, maar 's náchts...
lammetje schreef:ik vond het niet het leukste en toen ze telkens zo lang ging huilen was ik het ook wel zat, maar kan niet zeggen dat ik dat het ergste vind van kinderen, vind een échte vieze poepluier tot in dr nekje veel erger
paprikameisje2 schreef:ik heb eens nal zitten denken, maar ik kan echt niet iets noemen waar ik van zeg dat ik dat niet leuk vind om te doen met of gewoon voor haar!
soms denk ik wel eens... jank niet zo, en kort daarna voel ik mij zooo mega schuldig....![]()
helaas.. een poepluier tot helemaal in de nek, s nachts tig keer eruit... nee... ik doe het allemaal even graag!
pol schreef:paprikameisje2 schreef:ik heb eens nal zitten denken, maar ik kan echt niet iets noemen waar ik van zeg dat ik dat niet leuk vind om te doen met of gewoon voor haar!
soms denk ik wel eens... jank niet zo, en kort daarna voel ik mij zooo mega schuldig....![]()
helaas.. een poepluier tot helemaal in de nek, s nachts tig keer eruit... nee... ik doe het allemaal even graag!
Dan ben jij hierbij uitgeroepen tot de moeder van het jaar 2008
jamillah schreef:Ze kunnen het niet dwingen maar ze zijn wel in de mogelijkheid de eerste flesvoeding achterlijk duur te maken zodat je bijna genoodzaakt bent te tieteren. Grmbl, ik las pas ergens dat die voeding al met zoveel procent duurder was geworden.
Merisja schreef:jamillah schreef:Ze kunnen het niet dwingen maar ze zijn wel in de mogelijkheid de eerste flesvoeding achterlijk duur te maken zodat je bijna genoodzaakt bent te tieteren. Grmbl, ik las pas ergens dat die voeding al met zoveel procent duurder was geworden.
En diegenen dan die écht geen borstvoeding kunnen geven? Die hebben dan gelijk een probleem; niet te betalen dan, die voeding voor je kindje!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten