Gerdien B. schreef:De toon hier ging mij erg tegen staan.
Het ging niet meer van ik vind dit of dat maar op de toon van: dat is belachelijk, niet goed, ongezond. Daar ergerde ik mij aan.
Of ik mij aangevallen voel, dat vraag ik mij sterk af want ik weet deksels goed wat er werkelijk in mij omgaat.
Net wat em_ma al schreef. Er worden hier 2 zaken door elkaar gehaald.
Seksualiteit is geen probleem maar wat is er verkeerd aan dat mensen willen wachten met seks tot hun huwelijk? Daar word zo vreemd over gedaan hier.
Als je werkelijk geen seks wilt voor lange tijd, dan denk ik dat je dat niet moet gaan voeden zoals beschreven werd in de link die eerder geplaatst is. Als jij enkel maar aan seks gaat denken dan wordt het lastig maar als je je richt op andere zaken gaat het denk ik al een stuk makkelijker.
Als je aan het knuffelen bent met je partner, kan je je dan op andere zaken richten? Wat bedoel je daar precies mee? Ga je dan expres het over je werk hebben of wat dan ook? Ik denk dat die momenten er erg veel zijn, dat het best moeilijk is om je op andere zaken te richten, omdat je op dat moment al niet voor niets aan het knuffelen bent.... Snap je een beetje wat ik bedoel?
Ik denk echt niet enkel aan seks als ik bij mn vriend ben, maar als je gewoon ff relaxed aant knuffelen bent, lijkt mij de gedachte erg logisch dat je gedachte richting seks gaan...Kbedoel..seks heb je ook niet zomaar "opeens"', daar zit toch vaak wel een voorspel aan verbonden, en dat is toch ook wel vaak dat geknuffel....