Moderator: Moderafo's
CaptainCaveman schreef:Want?Joepie Meloen schreef:Zeker in de huidige omstandigheden, waarin we onder andere eerder mijns inziens de islam kunnen rekenen tot de antichrist.
Joepie Meloen schreef:CaptainCaveman schreef:Want?Joepie Meloen schreef:Zeker in de huidige omstandigheden, waarin we onder andere eerder mijns inziens de islam kunnen rekenen tot de antichrist.
Omdat deze zich meer profileert momenteel dan de RKK.
Er is nogal een verschil tussen een moslim die een Zoon toekent aan God, of een christen die gelooft dat God een Zoon heeft.goofy1978 schreef:Staat nogal haaks op elkaar de bijbel en koran.
Volgens de bijbel is mohammed een anticrist, en volgens de islam zijn christenen godslasterraars.
Het ligt er maar net aan hoe je bepaalde dingen leest/ziet. Je zult mij in ieder geval nooit horen beweren dat moslims anti-christelijk zijn.dit kan je niet gaan afzwakken het staat er gewoon zo in.
Riska schreef:Goofie1978 schreef:In de koran staat dat als je God een zoon toekend, je voorzeker een lastering hebt uitgesproken.
En dan nog kun je niet spreken van de anti-christ. Er zijn mensen die dwalen, maar dat wil nog niet zeggen dat het dan de anti-christ is...
CaptainCaveman schreef:Joepie Meloen schreef:Optimatus schreef:Dus als ik me dusdanig profileer, ben ik de anti-christ?
Als dusdanig staat voor de manier waarop de islam antichristelijk opereert, dan ben je in ieder geval antichristelijk bezig.
Ánti-christelijk? Vertel...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten