Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Dan zaten we steeds samen op de bank te genieten van ons leven als getrouwde mensen.
AikonGirl schreef:*|Scatie schreef:Wat doen mensen anders samen als ze geen tv hebben
You've got to be kidding. Weet je nou echt niets anders te doen?
Ik ben trouwens vaak nog heel erg verliefd op m'n vent.
Galateia schreef:Vandaag ben ik extra verliefd op mijn man: we zijn 7 jaar getrouwd vandaag!
Hij maakte me wakker door met een roos over mijn wang te kietelen, vervolgens kwam ik beneden in de keuken en daar stonden pannenkoeken te wachten, inclusief kaarsjes op de keukentafel.
Jammer genoeg moet hij vandaag werken (hij heeft zijn vrije dagen nodig voor de geplande vakanties en diverse adoptie-gerelateerde zaken) , maar hij komt wat eerder thuis, want we gaan naar Cirque du Soleil...
En gisteravond zat hij al aan mijn haar te plukken, want hij is naar eigen zeggen verliefd geworden op mijn haar...
Ik ben gewoon zo gelukkig dat ik zo'n supergeweldige lieve man heb!!!!
![]()
Liefie schreef:mijn man zit in de ICT dus werkt hij thuis ook nog weleens achter de pc dus de voorwaarde was dat we een hele mooie design pc zouden kopen en dat hij in de huiskamer kwam te staan.
Marnix schreef:Ik begin wel benieuwd te worden naar je haar. Mail je me even een foto?
Marnix schreef:wat moest je daar dan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten