Ben jij nog verliefd op je man/vrouw?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 apr 2008 20:11

woeihhhh k kwam vanmiddag thuis (was ff naar de stad geweest) stond m'n vriend in de keuken heeerlijk... hij was aan het koken. Zo liefff!!!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 03 apr 2008 20:17

MissF schreef:Dan zaten we steeds samen op de bank te genieten van ons leven als getrouwde mensen.

Hey, dat doen wij nou al 7 jaar :mrgreen: :wink:
Ik ben heel graag samen met mijn man. Ik ga heel graag samen met hem naar een concert, een show, de film, samen sporten. En dat doe ik ook graag met een vriend(in), uiteraard, maar net zo graag (zo niet grager) met mijn man. :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 03 apr 2008 20:18

haha dat heb ik 1 keer gehad maar dat is wel goedgekomen want heb heel voorzichtig geschilderd. :mrgreen:
maar dankjewel voor je oplettendheid

Ron60

Berichtdoor Ron60 » 04 apr 2008 07:11

Ik ben 25 jaar getrouwd en heb nog steeds(niet altijd natuurlijk) verliefde gevoelens, volgens mij gaat dat nooit echt over. (hoop ik)

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 04 apr 2008 08:51

AikonGirl schreef:
*|Scatie schreef:Wat doen mensen anders samen als ze geen tv hebben

You've got to be kidding. Weet je nou echt niets anders te doen?

Ik ben trouwens vaak nog heel erg verliefd op m'n vent.

Ik wil hier niet mee zeggen dat ik niks anders weet te doen dan samen tv kijken!

Wij moeten eigenlijk weer even wennen dat we soms weken weer bijna alle avonden samen zijn. Ik was gewend dat hij 3 of 4 avonden per week aan't werk was. Maar 't is overigens erg gezellie!
Wij zitten na 't eten meestal even lekker samen. We kijken wel samen tv maar hij gaat ook wel vaak achter de pc zitten. Dan roepen we af en toe naar elkaar dat we van elkaar houden ;)
Avondje weg doen we ook graag... maar financieel was dat niet altijd haalbaar, dus was 't altijd extra bijzonder.
En als hij nu een week avonddiensten heeft, mis ik 'm en bedenk ik me dat een week wel erg lang is.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 04 apr 2008 09:08

Vandaag ben ik extra verliefd op mijn man: we zijn 7 jaar getrouwd vandaag!
Hij maakte me wakker door met een roos over mijn wang te kietelen, vervolgens kwam ik beneden in de keuken en daar stonden pannenkoeken te wachten, inclusief kaarsjes op de keukentafel.

Jammer genoeg moet hij vandaag werken (hij heeft zijn vrije dagen nodig voor de geplande vakanties en diverse adoptie-gerelateerde zaken) , maar hij komt wat eerder thuis, want we gaan naar Cirque du Soleil...

En gisteravond zat hij al aan mijn haar te plukken, want hij is naar eigen zeggen verliefd geworden op mijn haar...

Ik ben gewoon zo gelukkig dat ik zo'n supergeweldige lieve man heb!!!!

:yahoooo: :mrgreen:

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 04 apr 2008 09:20

Galateia schreef:Vandaag ben ik extra verliefd op mijn man: we zijn 7 jaar getrouwd vandaag!
Hij maakte me wakker door met een roos over mijn wang te kietelen, vervolgens kwam ik beneden in de keuken en daar stonden pannenkoeken te wachten, inclusief kaarsjes op de keukentafel.

Jammer genoeg moet hij vandaag werken (hij heeft zijn vrije dagen nodig voor de geplande vakanties en diverse adoptie-gerelateerde zaken) , maar hij komt wat eerder thuis, want we gaan naar Cirque du Soleil...

En gisteravond zat hij al aan mijn haar te plukken, want hij is naar eigen zeggen verliefd geworden op mijn haar...

Ik ben gewoon zo gelukkig dat ik zo'n supergeweldige lieve man heb!!!!

:yahoooo: :mrgreen:

Wowww wat een romantische man heb jij :wink:
Nog gefeliciteerd!
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 04 apr 2008 09:21

Ik begin wel benieuwd te worden naar je haar. Mail je me even een foto? ;)

Liefie schreef:mijn man zit in de ICT dus werkt hij thuis ook nog weleens achter de pc dus de voorwaarde was dat we een hele mooie design pc zouden kopen en dat hij in de huiskamer kwam te staan.

Een Apple? :) Dat zijn volgens mij de meest vrouwvriendelijke pc's in de zin van dat ze die vaak nog wle mooi vinden :) Deze zou ik wel in de woonkamer willen hebben staan, mooi design en geen computerkast erbij :)

Afbeelding

Overigens leuk om te zien, als je op marktplaats bijvoorbeeld kijkt naar speakers wordt daar vaak gepraat over "vrouwvriendelijke speakers" wat dan inhoudt dat ze niet ze enorm groot zijn. Een deel van de technische markt is gewoon op relaties (of wel de man die onder de plak zit) afgesteld. :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 04 apr 2008 09:24

Marnix schreef:Ik begin wel benieuwd te worden naar je haar. Mail je me even een foto? ;)

Zie mijn plaatje onder mijn naam. Mijn man viel toen kennelijk op lang haar. En gelukkig maar :mrgreen:

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 04 apr 2008 12:18

oh ben jij dat ja? :) Ik dacht altijd al, wie is die schone dame met dat mooie haar :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 04 apr 2008 12:23

Dat ben ik inderdaad op een onbewoond eiland in de Zuid-Chinese zee... :mrgreen:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 04 apr 2008 12:58

we hebben een hele mooie pc can samsung zwart glanzend. en zonder computer kast want daar kun je niet lekker achter zitten.

ik ben ook mega verliefd op mijn man hij is gewoon helemaal geweldig :D

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 04 apr 2008 12:58

wat moest je daar dan :)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 04 apr 2008 13:03

Marnix schreef:wat moest je daar dan :)

We waren op vakantie en gingen slapen op een piepklein eilandje waar niemand woont: je kon er overnachten op van die huisjes die op palen in de zee staan. Snorkelen was overbodig, want je kon gewoon vanuit je kamer de vissen zien zwemmen. 's Nachts kwamen de schildpadden op de strandjes hun eieren begraven. Overdag kropen er kleine schildpadjes uit het zand. In de grotten nestelden de meest wonderlijke vogels. Het was echt 1 van de mooiste plekjes waar we ooit geweest zijn.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 04 apr 2008 13:17

Klinkt goed :)

Je hebt trouwens géén roze jurk aan daar :mrgreen: