André schreef:Even over baby's hè, want ook baby's worden weldegelijk naar zulke opvang 'soorten' gebracht. Dat het onzin is roep je iets teveel met overtuiging omdat ik van vrij dichtbij weet wat het (alsnog) kan doen met mensen die in jou ogen al 'op leeftijd' zijn.dE bAdEeND schreef:Verder vind ik het onzin om te roepen dat kinderen bindingsangst zouden kunnen krijgen als zij naar een kdv worden gebracht. Een kind is vatbaar voor bindingsangst als het kind telkens door anderen verzorgd wordt en het niemand heeft om zich veilig aan te hechten. Bij de kdv zijn ook vaste leidsters, 1 a 2 dagen kdv lijkt mij niet zo heel erg. Dan blijven er nog 5 dagen van de 7 over om met je kind samen te zijn
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, misschien vat jij mijn post te persoonlijk op terwijl ik dat niet zo bedoel?
Omdat ik werk bij kdv's, verzorg ik ook baby's daar. Die ouders moeten gewoon zelf weten of zij hun kind naar het kdv brengen of niet, de meeste kinderen zijn er per week 1 of 2 dagen. Ik zie er geen probleem in, de kinderen worden verzorgd door 2 vaste leidsters en voelen zich vertrouwd bij de leidsters. Wel vind ik het belangrijk dat er niet telkens andere personen zijn die het kind verzorgen.