Moderator: Moderafo's
*|Scatie schreef:Wat doen mensen anders samen als ze geen tv hebben
liefie schreef:mijn man zit in de ICT dus werkt hij thuis ook nog weleens achter de pc dus de voorwaarde was dat we een hele mooie design pc zouden kopen en dat hij in de huiskamer kwam te staan.
En dat hebben we ook. Staat erg mooi en gezellig en zo zit mijn man niet boven als hij moet werken of wil internetten etc. En we hebben ook een laptop dus hoeven geen ruzie te maken![]()
Kom net terug uit ziekenhuis en de overloop is helemaal klaar!!! ben zo trots op mijn man morgen alles behangen en maandag gaan we schilderen!
rosekapje schreef:liefie schreef:mijn man zit in de ICT dus werkt hij thuis ook nog weleens achter de pc dus de voorwaarde was dat we een hele mooie design pc zouden kopen en dat hij in de huiskamer kwam te staan.
En dat hebben we ook. Staat erg mooi en gezellig en zo zit mijn man niet boven als hij moet werken of wil internetten etc. En we hebben ook een laptop dus hoeven geen ruzie te maken![]()
Kom net terug uit ziekenhuis en de overloop is helemaal klaar!!! ben zo trots op mijn man morgen alles behangen en maandag gaan we schilderen!
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar is het niet handiger om eerst te gaan schilderen en dan te gaan behangen? Of gaat het niet om dezelfde plaats.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten