Ben jij nog verliefd op je man/vrouw?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 03 apr 2008 16:31

Wat doen mensen anders samen als ze geen tv hebben

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 03 apr 2008 16:52

*|Scatie schreef:Wat doen mensen anders samen als ze geen tv hebben

M'n zus is onderhand al 5 en n half jaar getrouwd, nooit geen tv gehad, en het bevalt hen geweldig! Al mistten ze 'm in het begin wel heel erg, maar het wende ook heel gauw!
En nee ze hebben ook geen internet, ze hebben het niet nodig, volgens hen, en tja....als ze iets moeten zoeken dan komen ze wel ff bij ons of d'r shcoonouders langs ;-)
En nee...ze leven niet primitief ergens in 'n hutje op de hei...;-)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 03 apr 2008 17:26

wij doen zoveel samen. Sporten (elke avond 6km hardlopen) Nu zijn we weer begonnen met klussen dus dat doen we gezellig samen in de avonduren
Gebeurd ook wel dat we alle 2 zitten te internetten of spelletjes enz doen. Maar dat is echt niet elke avond. Krijgen ook vaak vrienden broers zussen over de vloer erg gezellig. Wij vervelen ons echt nooit gelukkig.
En tv kijken doe ik wel via onze pc hoef geen lelijke tv in ons huis

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 03 apr 2008 17:43

*|Scatie schreef:Wat doen mensen anders samen als ze geen tv hebben

You've got to be kidding. Weet je nou echt niets anders te doen?

Ik ben trouwens vaak nog heel erg verliefd op m'n vent.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 03 apr 2008 17:51

Wij internetten heel veel en dan kunnen we mooi met elkaar chatten [:]|

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 03 apr 2008 18:02

we doen genoeg samen ook al hebben we geen tv. Vind het ook wel eens lekker om te kletsen, lezen, internetten, spelletje, samen wat bakken oid. Vervelen komt hier bijna nooit voor en als het echt te saai wordt gaan we gewoon vroeg slapen :lol:

En ja ik ben ook nog steeds verliefd, met vlagen misschien nog wel verliefder dan int begin :D (al moet hij het nu wel een beetje delen met Sarah :mrgreen: )

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 apr 2008 18:07

Samen tv kijken doen we echt nooit. Ik kijk alleen tv als ik iets heel graag wil zien, en dat is niet zo vaak. Hij kijkt alleen tv als hij niks te doen heeft (vooral als ik er niet ben, en hij maar wat hangt te hangen thuis), en dan zapt hij steeds. Dat vidn ik toch irritant.

We eten altijd samen, 's avonds, we lopen veel rondjes langs de Rijn samen, we gaan samen de kroeg in ofzo.
Ik hou er wel van om minimaal 1 keer per week echt iets samen te doen. Dus geen vrienden, vriendinnen, broers en zussen, maar echt samen. Heerlijk af en toe :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Wolkje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Wolkje » 03 apr 2008 18:54

:lol: gunst wat een keuze!
mijn man zit savonds altijd achter comp, hij houdt niet van tv kijken en ook niet van lezen. vind het ook vreselijk om gewoon te zitten. dus tja keuze genoeg maar je moet het wel samen doen. :wink:
dus nu hebben we een laptop, zie ik hem ook nog eens beneden savonds! en dan zit ik te lezen of tv te kijken of boven achter mijn comp. :wink:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 apr 2008 19:42

Haha, idd, soms is het ook niet altijd handig om dingen samen te doen.
Tenminste, ik sport liever met mijn vriendin, dan met mijn man. En ik ga liever een avondje naar een of andere show of concert met mijn vrienden en vriendinnen.
Ikhoef echt niet overal mijn man bij te hebben hoor ;)
Ik hou er niet zo van, alles samen doen. Maar af en toe maakt het juist het heerlijk :D

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 03 apr 2008 19:45

mijn man zit in de ICT dus werkt hij thuis ook nog weleens achter de pc dus de voorwaarde was dat we een hele mooie design pc zouden kopen en dat hij in de huiskamer kwam te staan.
En dat hebben we ook. Staat erg mooi en gezellig en zo zit mijn man niet boven als hij moet werken of wil internetten etc. En we hebben ook een laptop dus hoeven geen ruzie te maken :mrgreen:
Kom net terug uit ziekenhuis en de overloop is helemaal klaar!!! ben zo trots op mijn man morgen alles behangen en maandag gaan we schilderen!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 apr 2008 19:50

Achja, ik vind het juist weer heerlijk om af en toe even op de studeerkamer weg te kruipen. Ik hoef niet continu samen te zijn. Dat was de eerste weken. Dan zaten we steeds samen op de bank te genieten van ons leven als getrouwde mensen. Maar nu wordt alles meer gewoon, en genieten we meer van de schaarsere momenten samen.
Wij zitten nu allebei te pc-en op de studeerkamer. Allebei eigen bureau, allebei eigen computer (hoezo onnodig energiegebruik). En dan praten we af en toe tegen elkaar. Haha. Leuke relatie hebben we ;)
En meestal gaan we dan tussendoor even koffie drinken ofzo beneden.

En als hij eens geen zin heeft in praten of moe is, kruipt hij achter zijn computer en blijf ik lekker beneden hangen. Niks mis mee. Als we ooit meerdere kinderen mogen krijgen, dan zal ik deze kamer wel missen, want dan blijft er geen studeerkamer over. Kunnen we ons niet even terugtrekken ofzo.

En toch he....hou ik wel enorm veel van em. Zoalstie een beetje weemoedig foto's zit te kijken achter me op zijn pc :)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 03 apr 2008 19:56

Haha ja zo vult iedereen zijn bestaan anders in. Wij wilden dat juist niet omdat mijn man dan toch een deel van de avond boven zit en dat wilden wij niet. En als hij wil kan hij met de laptop boven zitten maar dat doen we echt nooit. Veel te ongezellig en saai. Er staat nog wel een pc boven maar die is alleen om te downloaden enz dus niet om achter te zitten.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 03 apr 2008 19:58

liefie schreef:mijn man zit in de ICT dus werkt hij thuis ook nog weleens achter de pc dus de voorwaarde was dat we een hele mooie design pc zouden kopen en dat hij in de huiskamer kwam te staan.
En dat hebben we ook. Staat erg mooi en gezellig en zo zit mijn man niet boven als hij moet werken of wil internetten etc. En we hebben ook een laptop dus hoeven geen ruzie te maken :mrgreen:
Kom net terug uit ziekenhuis en de overloop is helemaal klaar!!! ben zo trots op mijn man morgen alles behangen en maandag gaan we schilderen!

Ik wil me nergens mee bemoeien, maar is het niet handiger om eerst te gaan schilderen en dan te gaan behangen? Of gaat het niet om dezelfde plaats.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 03 apr 2008 20:00

rosekapje schreef:
liefie schreef:mijn man zit in de ICT dus werkt hij thuis ook nog weleens achter de pc dus de voorwaarde was dat we een hele mooie design pc zouden kopen en dat hij in de huiskamer kwam te staan.

Ik wil me nergens mee bemoeien, maar is het niet handiger om eerst te gaan schilderen en dan te gaan behangen? Of gaat het niet om dezelfde plaats.

nou het is glasweefsel behang dus eerst dat behangen en daar overheen schilderen :wink: of noem je dat anders?
kozijnen enz zijn al gedaan 2 maanden terug

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 03 apr 2008 20:04

Ik zat me al in te beelden dat je eerst 'mooi' behang ging plakken en daarna nog lekker eens het plafond witten en de kozijnen ging schilderen, maar nee ik lees het al het komt goed. :)
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Terug naar “Archief”