lammetje schreef:paprikameisje2 schreef:zulke tips zoals suiker in het mondje zijn wel makkelijke dingen.. maar ik wil dat ze gewoon gaan stlapen, met evtueel een speentje.. als ze die zou willen....
ze was om half twalf in slaap.. ze was dus wakker vanaf zeven uur!!niet normaal meer voor een beepje
ik doe ook niet aan zulke 'onzin' hoor! Net als tussenin slapen, willen we niet aan beginnen, al was vannacht de verleiding erg groot. Speentje mag wel, maar die wil ze niet meer en dat vind ik ook goed.
Hoezo onzin, ik heb er geen last van dat Danique huilt, maar als een kind de hele dag krijst en je duwt een keer de speen in de suikerpot en ze is stil, op den duur ben je zelf ook doodmoe, ik zou dus nooit 30 liedjes staan te zingen aan een bed, om dr in slaap te krijgen

Laatst hadden wij een jubileum en Danique wilde echt niet slapen en ze was zo moe, maar verder niet vervelend ik heb de maxi cosi in de auto gezet en met een minuut sliep ze, ben terug gegaan heb haar overgelegd in de wagen en ze heeft heerlijk geslapen.