De refowebkids [deel 4]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 02 apr 2008 08:53

lammetje schreef:
paprikameisje2 schreef:zulke tips zoals suiker in het mondje zijn wel makkelijke dingen.. maar ik wil dat ze gewoon gaan stlapen, met evtueel een speentje.. als ze die zou willen....

ze was om half twalf in slaap.. ze was dus wakker vanaf zeven uur!!niet normaal meer voor een beepje

ik doe ook niet aan zulke 'onzin' hoor! Net als tussenin slapen, willen we niet aan beginnen, al was vannacht de verleiding erg groot. Speentje mag wel, maar die wil ze niet meer en dat vind ik ook goed.

Hoezo onzin, ik heb er geen last van dat Danique huilt, maar als een kind de hele dag krijst en je duwt een keer de speen in de suikerpot en ze is stil, op den duur ben je zelf ook doodmoe, ik zou dus nooit 30 liedjes staan te zingen aan een bed, om dr in slaap te krijgen :wink: dan ben je ook wel een half uur verder!!
Laatst hadden wij een jubileum en Danique wilde echt niet slapen en ze was zo moe, maar verder niet vervelend ik heb de maxi cosi in de auto gezet en met een minuut sliep ze, ben terug gegaan heb haar overgelegd in de wagen en ze heeft heerlijk geslapen.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 02 apr 2008 09:33

Matteo heeft heel heel veel gehuild... maar nooooit heb ik maar overwogen om het suiker te geven... dat is gewoon slecht voor de tanden... er zijn genoeg andere manieren om een kind in slaap te krijgen....

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 02 apr 2008 09:34

Ja wel maar dan zijn ze groter, maar bij die hele kleintjes :mrgreen:
Als ze niet warm willen eten en je doet er appelmoes door is precies hetzelfde dat is ook èèn en al suiker.

Maar goed dat de meningen verschillen anders liepen alle peuters met een kunstgebit :lol:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 02 apr 2008 09:51

appelmoes krijgen ez ook niet.. :lol: :lol:

ik heb gezien wat het kan aanrichten... dus daarom ben ik er ook echt tegen... :wink:

Wij hadden op een gegeven moment ook bij Milan adt hij wilde dat we gingen fluiten.. en dan viel hij in slaap.. paar keer gedaan... op een gegeven moment dacht ik ineens... ja daaaag.... ik ga niet elke keer fluiten ... kom op zeg... hij moet zelf in slaap kunnen vallen... dus ff paar keer laten huilen.. en toen snapte hij dat ik niet meer ging fluiten :lol:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 02 apr 2008 09:53

trijntjejohanna schreef:appelmoes krijgen ez ook niet.. :lol: :lol:

ik heb gezien wat het kan aanrichten... dus daarom ben ik er ook echt tegen... :wink:

Wij hadden op een gegeven moment ook bij Milan adt hij wilde dat we gingen fluiten.. en dan viel hij in slaap.. paar keer gedaan... op een gegeven moment dacht ik ineens... ja daaaag.... ik ga niet elke keer fluiten ... kom op zeg... hij moet zelf in slaap kunnen vallen... dus ff paar keer laten huilen.. en toen snapte hij dat ik niet meer ging fluiten :lol:

Juist en dat is het beste.
Kinderen moet zelf kunnen gaan slapen, en niet in slaap
worden geweet ikveelwat!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 02 apr 2008 10:46

Hier ging de speen echt weleens door de suikerpot, jammer dan hoor, of door de slagroom, vond Christiaan helemaal niet te versmaden. En oh ja Simon eet al lange vingers. slechte moeder he? :mrgreen:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 02 apr 2008 11:36

het heeft niks met slechte moeders te maken!!

de een kan gewoon beter tegen huilen dan de ander! Ik weet gewoon dat ze in slaap kan vallen zonde rwat.. dus wil ik haar niet laten wennen aan een of ander! ze moet vanmij ookaltijd gewoon in haar ledikantje! en verder kan ze de pot op!!

jaja hier en strenge moeder!

sela

Berichtdoor sela » 02 apr 2008 12:48

noesje kan zingen :)
opeens kan ze het en zingt ze van alles mee.
zooo lieff.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 02 apr 2008 13:01

sela schreef:noesje kan zingen :)
opeens kan ze het en zingt ze van alles mee.
zooo lieff.

Ahh
Dat vind ik altijd zo schattig, zingende kids...
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 02 apr 2008 14:41

liedjes zingen is hier vanaf vandaag ook verboden (om in slaap te komen dan hé :mrgreen: ) en appelmoes door dr eten krijgt ze ook niet, dan eet ze maar niet hoor. Ze eet trouwens erg slecht opt moment, maar zolang ze vrolijk is en wel fruit binnen krijgt zal het best wel mee vallen allemaal.

PPM misschien komt het door de zomertijd? Das bij veel kinderen een probleem, tis toch opeens allemaal een uur eerder.

wat leuk dat noes kan zingen!!!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 02 apr 2008 14:50

lammetje schreef:PPM misschien komt het door de zomertijd? Das bij veel kinderen een probleem, tis toch opeens allemaal een uur eerder.

Lijkt me stug dat het bij zo'n kleintje problemen veroorzaakt.
Het ritme schuift alleen wat op.
En het dagschema is nooit helemaal hetzelfde lijkt me, als ze nog zo klein zijn.

Ilona slaapt gemiddeld zo'n 9 uur per nacht, heerlijk zeg.
En overdag slaapt ze ook min. een uur na elke voeding. :)

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 02 apr 2008 15:08

als je kind altijd om 7 uur naar bed gaat en nu 'opeens' eigenlijk een uur eerder, al is het wel 7 uur, kan dat wel de oorzaak zijn. Maar als je kind nooit een vast tijdsstip heeft natuurlijk niet :) Sarah had wel een vaste bedtijd, ook toen ze nog zo klein was.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 02 apr 2008 17:08

hier is nog voeden op verzoek... maar het is alleen overdag eigenlik zo.. na de half negen voedign.. wat voor een uur verzetten half acht was.. gaat ze normaal altijd slapen...

k ben dus no gniet helemaal uit haar gebruiksaanwijzing!! :lol:

maar het is zo onwijs lief meisje!! :oops:

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 02 apr 2008 17:36

paprikameisje2 schreef:maar het is zo onwijs lief meisje!! :oops:

Het jankt van 7 tot half 12, en dan nog een lief meisje.....

Moeders..... :roll: :roll: :wink:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 02 apr 2008 18:41

Mijn kinderen huilen gelukkig nooit zo lang, nooit gedaan, ja 1 keer, maar toen moest Simon gelijk naar het ziekenhuis, was er dus echt wat aan de hand. Blij toe dat ze zo makkelijk zijn.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Terug naar “Archief”