Ben jij nog verliefd op je man/vrouw?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 31 mar 2008 15:24

Ah thanks! Ik wil niet aan de pil namelijk. Slechte ervaring mee.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 31 mar 2008 15:47

Smurffie schreef:Ah thanks! Ik wil niet aan de pil namelijk. Slechte ervaring mee.

Heb je ook al eens Nurofen gebruikt? Is speciaal voor menstruatiepijn. Dat helpt bij mij erg goed!!
Afbeelding

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 31 mar 2008 15:51

feminax is ook speciaal tegen menstruatiepijn! En de pil wil nog niet zeggen dat je minder buikpijn hebt, bij mij was het nl. het tegenovergestelde.. :?

jan10e
Mineur
Mineur

Berichtdoor jan10e » 31 mar 2008 17:24

Aleve feminax..
helpt perfect!:)
Beminnen en bemind worden is de zon aan twee kanten voelen schijnen.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 31 mar 2008 17:29

*rent al naar de winkel*

Overigens las ik ergens dat genoeg lichaamsbeweging ook helpt tegen menstruatiepijn. En dat klopt wel, want als ik werk heb ik nergens last van. Ik voel het wel, maar veel minder. Gisteren hebben we een uur gewandeld, toen was er niets aan de hand. Toen ik thuis op de bank hing begon het.
Kortom; Ongesteld worden op m'n werk zou beter zijn, maar helaas heb ik dat niet voor het zeggen 8)

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 31 mar 2008 17:41

Ibuprofen werkt ook super.
Kost ook niet zoveel als die speciale merken en t komt toch allemaal op t zelfde neer, ik jaag er per maand ook heel wat pillen tijdens de feestdagen doorheen.
De geneesmiddelen die genoemd worden behalve paracetamol, kun je beter wel met wat eten innemen. Echt goed voor je maag is het namelijk niet.
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 31 mar 2008 17:46

Ik slik als het even kan geen medicijnen. Alleen gisteren zat ik in de kerk en ik wilde fatsoenlijk de dienst kunnen volgen. Helaas werkte die dingen niet. Vannacht 2 ibuprofen genomen, wat wel aardig werkte (want ik ben weer in slaap gevallen). Alleen zijn dat ook bloedverdunners geloof ik, wat weer niet zo handig is tijdens de menstruatie :mrgreen:

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 31 mar 2008 17:56

Smurffie schreef:Ik slik als het even kan geen medicijnen. Alleen gisteren zat ik in de kerk en ik wilde fatsoenlijk de dienst kunnen volgen. Helaas werkte die dingen niet. Vannacht 2 ibuprofen genomen, wat wel aardig werkte (want ik ben weer in slaap gevallen). Alleen zijn dat ook bloedverdunners geloof ik, wat weer niet zo handig is tijdens de menstruatie :mrgreen:

Ze werken wel wat bloedverdunnend (net als nurofen/feminax), maar je loopt er niet leeg van als je ongesteld bent :wink:
Die kun je dan best slikken. Ik kan me een leven zonder Ibuprofen niet voorstellen als ik ongesteld ben.

HEERE, leer mij Uw weg

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 31 mar 2008 18:10

Wat heeft ongesteldheid met verliefderig gedrag te maken 8) ?

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 31 mar 2008 18:12

Vonkie schreef:Wat heeft ongesteldheid met verliefderig gedrag te maken 8) ?

Nou, dat kan er heel veel mee te maken hebben. Vlak voordat ik ongesteld moest worden was ik nog knuffeliger/zoeneriger enzo :P

HEERE, leer mij Uw weg

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 31 mar 2008 18:26

:mrgreen:

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 31 mar 2008 18:47

Wat het nut daarvan is is mij een raadsel???? Dat wil ik nou wel eens weten.
Rond je eisprong ben je op zn mooist, mooie huid en zit je lekker in je vel. Daarvan snap ik het nut wel: altijd handig als je voor nageslacht wil zorgen :lol:

HEERE, leer mij Uw weg

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 01 apr 2008 10:20

Marnix schreef:
*Annet* schreef:@ Marnix: "mijn miens" is mijn man, maar ik van dat altijd zo vreselijk oubollig klinken. "De dag voor opoe" is de dag voor je menstruatie komt. Heb jij geen zussen ofzo? 8)

Goed, misschien ben je een beetje wereldvreemd ofzo. We zitten hier met z'n vieren op de bank en "mijn miens" zegt mijn schoonouders nog wel wat maar Joanne en mij totaal niet.

De dag voor opoe kent helemaal niemand hier. Nog nooit van gehoord. Misschien is het niet zo handig om op een nederlands forum een of ander wazig streekdialect te gaan praten.

ik ben gewoon veel te vaak van: ik heb geen tijd, moet dit of dat doen als hij bijv. wil knuffelen. Heb gewoon zoveel aan me kop dat het niet zo snel van komt. Toch proberen wij wel op andere manieren te laten merken dat we van elkaar houden. Maar kinderen/gezin/huishouden zijn wel een verstoring van het liefdesleven.

Nou... volgens mij doen jullie dan toch wat verkeerd. Jij omdat je blijkbaar altijd druk bent en je daardoor niet genoeg tijd voor elkaar neemt. En samen omdat je in gezin/kinderen/huishouden creatief moet zijn zodat het liefdesleven er niet onder lijdt. En blijkbaar gebeurt dat bij jullie wel. Het zijn slechte argumenten :)

Je weet inmiddels wat opoe doet........... en ik vind ongesteld een vies woord, daarom gebruik ik het liever niet. Kan ook spreken in schoonmoeders termen: "niet goed geworden".

enne ik spreek jou wel weer als je vier kids hebt!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 01 apr 2008 11:17

enne ik spreek jou wel weer als je vier kids hebt!

Gha! Heb ik ook nog wat in te brengen? :mrgreen:

Maare, 4 kids of niet, tijd voor een kus moet er altijd zijn toch.
Ik kom ook uit zo'n gezin, ik kan me werkelijk niet indenken dat m'n ouders elkaar een dag geen kus gegeven hebben.
Het zal vast allemaal veel geplander en vermoeiender gaan enzo, maar de zin om lief te doen is toch niet zomaar weg?!

Waarom is ongesteld een vies woord? Het staat zelfs in de bijbel ;)
Niet goed geworden vind ik ook wat vreemd. Als iemand dat zegt (bij ons in de fam. tenmiste) is dat omdat iemand is flauw gevallen o.i.d.
pobody's nerfect

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 01 apr 2008 11:33

em_ma schreef:Ibuprofen werkt ook super.
Kost ook niet zoveel als die speciale merken en t komt toch allemaal op t zelfde neer, ik jaag er per maand ook heel wat pillen tijdens de feestdagen doorheen.
De geneesmiddelen die genoemd worden behalve paracetamol, kun je beter wel met wat eten innemen. Echt goed voor je maag is het namelijk niet.

Ibuprofen... Dat lijkt me niet al te verstandig. Je bloed wordt er veel dunner van.

Terug naar “Archief”