Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Ik slik als het even kan geen medicijnen. Alleen gisteren zat ik in de kerk en ik wilde fatsoenlijk de dienst kunnen volgen. Helaas werkte die dingen niet. Vannacht 2 ibuprofen genomen, wat wel aardig werkte (want ik ben weer in slaap gevallen). Alleen zijn dat ook bloedverdunners geloof ik, wat weer niet zo handig is tijdens de menstruatie
Marnix schreef:*Annet* schreef:@ Marnix: "mijn miens" is mijn man, maar ik van dat altijd zo vreselijk oubollig klinken. "De dag voor opoe" is de dag voor je menstruatie komt. Heb jij geen zussen ofzo?![]()
Goed, misschien ben je een beetje wereldvreemd ofzo. We zitten hier met z'n vieren op de bank en "mijn miens" zegt mijn schoonouders nog wel wat maar Joanne en mij totaal niet.
De dag voor opoe kent helemaal niemand hier. Nog nooit van gehoord. Misschien is het niet zo handig om op een nederlands forum een of ander wazig streekdialect te gaan praten.ik ben gewoon veel te vaak van: ik heb geen tijd, moet dit of dat doen als hij bijv. wil knuffelen. Heb gewoon zoveel aan me kop dat het niet zo snel van komt. Toch proberen wij wel op andere manieren te laten merken dat we van elkaar houden. Maar kinderen/gezin/huishouden zijn wel een verstoring van het liefdesleven.
Nou... volgens mij doen jullie dan toch wat verkeerd. Jij omdat je blijkbaar altijd druk bent en je daardoor niet genoeg tijd voor elkaar neemt. En samen omdat je in gezin/kinderen/huishouden creatief moet zijn zodat het liefdesleven er niet onder lijdt. En blijkbaar gebeurt dat bij jullie wel. Het zijn slechte argumenten
enne ik spreek jou wel weer als je vier kids hebt!
em_ma schreef:Ibuprofen werkt ook super.
Kost ook niet zoveel als die speciale merken en t komt toch allemaal op t zelfde neer, ik jaag er per maand ook heel wat pillen tijdens de feestdagen doorheen.
De geneesmiddelen die genoemd worden behalve paracetamol, kun je beter wel met wat eten innemen. Echt goed voor je maag is het namelijk niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten