Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Waarom zou je er liever niet over praten? Het is toch iets heel normaals.
Galateia schreef:Mag je op zondag dan zeg maar niet iets vieren en/of een cadeautje geven? Een trouwdag is toch hartstikke leuk!
rosekapje schreef:Galateia schreef:Mag je op zondag dan zeg maar niet iets vieren en/of een cadeautje geven? Een trouwdag is toch hartstikke leuk!
jawel hoor op zondag houd ik gewoon een verjaardag hier, maar niet heel de fam zal komen. Maar op zondag zou ik niet uit eten gaan of naar de bios, ook niet als er iets te vieren valt. Uit principe niet.
rosekapje schreef:Galateia schreef:Waarom zou je er liever niet over praten? Het is toch iets heel normaals.
kheb ook dagelijks last van mijn rug, daar hoort men mij in het algemeen ook niet over (nou ja af en toe mijn man of mijn moeder). Khou mijn klachten en kwaaltjes liever voor me. Kvind het ook niet gek ofzo hoor als ik anderen erover hoor praten, maar ikzelf praat er niet over.
jamillah schreef:Lalage schreef:sjonge Marnix, ben je ongesteld ofzo?
Dat schoot ook even door mn hoofd..
Die rode vlag is nieuw voor me, weer wat geleerd
Jo'tje schreef:jamillah schreef:Lalage schreef:sjonge Marnix, ben je ongesteld ofzo?
Dat schoot ook even door mn hoofd..
Die rode vlag is nieuw voor me, weer wat geleerd
Nou die opoe was mij ook totaal onbekend. Vind het ook maar een rare uitdrukking eigenlijkDe rode vlag kende ik dan weer wel.
Raarrr. Maare, gewoon zeggen dat je ongesteld bent inderdaad, maakt toch geen klap uit?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten