Lalage schreef:Nou dan geef je elkaar een knuffel en dan denk ik oja zo voelde dat, of oja zo zag hij eruit.
Dat klinkt als leuk wennen

Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:
Platzoenen is gewoon leuk! Gisteren nog: ik was boven in mijn studeerkamer toen mijn man thuis kwam. Dus ik naar beneden rennen en vanaf onder aan de trap hem besprongen, dat was iets teveel geweld zo op de late middag dus we vielen om, heb hem dus geplet en gezoend![]()
Moraal van het verhaal: gewoon eens spontaan een zoen geven, dat is gewoon leuk![]()
Lalage schreef:Wij zijn net een paar dagen op vakantie geweest en we zaten dus de hele tijd op elkaars lip, maar het ging heel goed. Hmz we hebben helemaal geen ruzie gehadondanks de regen... We hebben het gewoon erg gezellig samen, al zijn we gisteravond met een vriend gaan eten die daar woont, dus toen waren we met z'n drietjes.
Lalage schreef:Ik weet niet hoe jij erover denkt, loucom, maar je moet ook niet meteen schrikken als je een keer ruzie maakt met elkaar. Het is belangrijker dat je het daarna weer goedmaakt. Sommige stellen hebben nooit ruzie, maar de meeste wel. Shit happens.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten