Ben jij nog verliefd op je man/vrouw?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 28 mar 2008 18:36

Lalage schreef:Nou dan geef je elkaar een knuffel en dan denk ik oja zo voelde dat, of oja zo zag hij eruit.

Dat klinkt als leuk wennen :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 28 mar 2008 19:42

Galateia schreef:
Lalage schreef:Nou dan geef je elkaar een knuffel en dan denk ik oja zo voelde dat, of oja zo zag hij eruit.

Dat klinkt als leuk wennen :mrgreen:

't is niet vervelend hoor ;)

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 28 mar 2008 20:56

Galateia schreef:
Platzoenen is gewoon leuk! Gisteren nog: ik was boven in mijn studeerkamer toen mijn man thuis kwam. Dus ik naar beneden rennen en vanaf onder aan de trap hem besprongen, dat was iets teveel geweld zo op de late middag dus we vielen om, heb hem dus geplet en gezoend :mrgreen:

Moraal van het verhaal: gewoon eens spontaan een zoen geven, dat is gewoon leuk :mrgreen: :yahoooo:

Geweldig :mrgreen: !

Volgens mij zijn jullie een heel leuk stel (dat zal je ongetwijfeld beamen)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 mar 2008 22:08

Heerlijk idd, die momenten.
Wij leven al een paar dagen langs elkaar heen.
Ik had me vandaag ook helemaal ingesteld dat ik tien over 2 weg zou rijden en hem vanavond laat pas weer zou zien.
Stond hij opeens om 2 uur onderaan de trap:' Ik ben maar lekker vroeg weggegaan, ik miste je zo.''Whaaaaa, rikketik, verliefd :mrgreen:
Jammer dat het maar tien minuutjes waren, maar mijn hele dag was goed :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 28 mar 2008 23:12

Wij zijn net een paar dagen op vakantie geweest en we zaten dus de hele tijd op elkaars lip, maar het ging heel goed. Hmz we hebben helemaal geen ruzie gehad :lol: ondanks de regen... We hebben het gewoon erg gezellig samen, al zijn we gisteravond met een vriend gaan eten die daar woont, dus toen waren we met z'n drietjes.

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 28 mar 2008 23:23

Lalage schreef:Wij zijn net een paar dagen op vakantie geweest en we zaten dus de hele tijd op elkaars lip, maar het ging heel goed. Hmz we hebben helemaal geen ruzie gehad :lol: ondanks de regen... We hebben het gewoon erg gezellig samen, al zijn we gisteravond met een vriend gaan eten die daar woont, dus toen waren we met z'n drietjes.

Hebben jullie dan vaak ruzie als jullie elkaar lang op de lip zitten. Zoals je nu zegt lijkt me dat zo, lijkt me eigenlijk geen fijn idee.
Leef je droom.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 29 mar 2008 00:28

We hebben weleens ruzie gemaakt op vakantie... omdat ik een ander beeld had daarvan dan hij. Ik wilde dan de hele dag cultureel doen: door de stad wandelen en naar musea toe enzo. Hij wilde vooral luieren. Inmiddels heb ik geleerd om te luieren en genieten we vooral van samen uit eten gaan. Dus hoeven we daar geen ruzie meer over te maken ;)

Verder heeft Borkdude soms erg behoefte om even alleen te zijn en als dat dan niet kan dan kan hij chagrijnig worden.

Ik weet niet hoe jij erover denkt, loucom, maar je moet ook niet meteen schrikken als je een keer ruzie maakt met elkaar. Het is belangrijker dat je het daarna weer goedmaakt. Sommige stellen hebben nooit ruzie, maar de meeste wel. Shit happens.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 29 mar 2008 00:31

Trouwens even on topic: we hadden het er net nog over dat als je zo met elkaar leeft, je aan elkaar gewend raakt. Je beseft niet meer elke dag hoe bijzonder de ander is. Soms denk ik daar dan wel weer eens aan en dan vind ik het toch wel erg wonderlijk dat ik Borkdude heb leren kennen... iemand die zo goed bij mij past. We hebben veel dezelfde interesses en qua karakter vullen we elkaar juist aan. Heerlijk toch.

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 29 mar 2008 00:40

Lalage schreef:Ik weet niet hoe jij erover denkt, loucom, maar je moet ook niet meteen schrikken als je een keer ruzie maakt met elkaar. Het is belangrijker dat je het daarna weer goedmaakt. Sommige stellen hebben nooit ruzie, maar de meeste wel. Shit happens.

Nee dat snap ik, heb ook ouders. Maar om zo te horen klonk net of je geen vakantie kon hebben zonder ruzie te hebben. Maar snap nu hoe je het bedoelt. Mooi dat je leuke vakantie hebt gehad hoor.
Leef je droom.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 29 mar 2008 00:52

ok dan ;)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 29 mar 2008 07:59

@ Marnix: "mijn miens" is mijn man, maar ik van dat altijd zo vreselijk oubollig klinken. "De dag voor opoe" is de dag voor je menstruatie komt. Heb jij geen zussen ofzo? 8)

enne ja, van dat zoenen heb je misschien wel gelijk........

ik ben gewoon veel te vaak van: ik heb geen tijd, moet dit of dat doen als hij bijv. wil knuffelen. Heb gewoon zoveel aan me kop dat het niet zo snel van komt. Toch proberen wij wel op andere manieren te laten merken dat we van elkaar houden. Maar kinderen/gezin/huishouden zijn wel een verstoring van het liefdesleven.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 29 mar 2008 11:20

Poeh, 'even' het hele topic doorgelezen. Wat een verschillen, maar vooral: wat zijn er kennelijk veel stellen closer dan wij... Wij wonen 180 km. bij elkaar vandaan, dus zien we elkaar alleen in het weekend. En dan nog alleen vanaf eind zaterdagmiddag of pas 's avonds (omdat ik 's zaterdags óf werk óf studeer) tot maandagmorgen (nu ja, maandagmorgen slaapt de één nog als de ander weggaat). Het is natuurlijk super om bij elkaar te zijn, laat dat duidelijk zijn. Maar doordeweeks sturen we eigenlijk alleen af en toe een smsje en sinds kort ook een enkele lange mail. Van bellen komt 't vaak niet, omdat we niet kort kunnen bellen :mrgreen: en de tijden waarop wij (i.v.m. werk enzo) kunnen bellen sterk verschillen.
Dit is gewoon een razend drukke periode, m.n. voor mij, en gelukkig heeft mijn vriend daar begrip voor. Hij 's geweldig :D, en later halen we de schade wel in :wink:.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 29 mar 2008 12:27

LeChat: ik neem aan dat jullie nog niet getrouwd zijn... dus 't wordt vast beter als jullie later wel bij elkaar wonen ;)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 29 mar 2008 12:58

Precies, dat bedoelde ik ook met 'later' :wink:.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 mar 2008 16:45

Gister kwam ik 'savonds laat thuis uit mijn werk. Stormt mijn man naar beneden met een caddeautje...
Een keigave gouden ring met een diamantje. Exact wat ik supermooi vindt. Zoo lief he. Het was nog voor ons half jarig huwelijk. Maar hij is niet zo van cadeautjes op bepaalde dagen, maar achteraf...
Tjonge, hij is echt lief :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”