Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Galateia schreef::cry:
Hoe houd je zoiets vol? Ik zou gek worden! Hoe lang hebben jullie nu een relatie?
Onze relatie begon ook met 'ok, ik zie je over 2/3 dagen weer'. Nou dat duurde dus 2 weken en toen was het gewoon elke dag...
Eh..je stelt je erop in..Ik heb nu nog m'n opleiding, dus dat houd me bezig, maar over een week ben ik klaar..en dan wordt het wel zwaarder vrees ik. Hij zei al; Ga vast een hobby zoekenWe hebben nu een half jaar. Maar dit houden we inderdaad geen jaren meer vol.
Hippieblijhoofd schreef:Haha, wat een kleffe stellen hier allemaal. En ik vond ons al klef![]()
Maar ik vind ook dat het hebben van een vriend best veel tijd kost, wat ten koste gaat aan andere relaties.. niet heel erg, maar er zijn vriendinnen die ik toch wat minder zie ed. Hoe erg is dat wanneer je elkaar elke dag ziet? En wanneer je dan een dag weggaat naar een vriendin ofzo, mis je je man/vriend dan ook al? Dan kun je toch nooit meer relaxed genieten van dingen zonder dat je geliefde erbij is?
Mijn zwager (broer van mijn man dus) kreeg ook verkering met een meisje ergens op de Veluwe. Hij reed 3x per week heen en weer, bleef in het weekend altijd daar. Maar dat was erg vermoeiend, dus toen heeft hij maar een baan in haar buurt gezocht en is in een krotje in het bos gaan wonen. En dat heeft hij jarenlang volgehouden totdat ze gingen samenwonen en een normaal huis kochten.
Galateia schreef:Smurffie schreef:Galateia schreef::cry:
Hoe houd je zoiets vol? Ik zou gek worden! Hoe lang hebben jullie nu een relatie?
Onze relatie begon ook met 'ok, ik zie je over 2/3 dagen weer'. Nou dat duurde dus 2 weken en toen was het gewoon elke dag...
Eh..je stelt je erop in..Ik heb nu nog m'n opleiding, dus dat houd me bezig, maar over een week ben ik klaar..en dan wordt het wel zwaarder vrees ik. Hij zei al; Ga vast een hobby zoekenWe hebben nu een half jaar. Maar dit houden we inderdaad geen jaren meer vol.
Hm. Nee, dat kan ik me voorstellen! Mijn zwager (broer van mijn man dus) kreeg ook verkering met een meisje ergens op de Veluwe. Hij reed 3x per week heen en weer, bleef in het weekend altijd daar. Maar dat was erg vermoeiend, dus toen heeft hij maar een baan in haar buurt gezocht en is in een krotje in het bos gaan wonen. En dat heeft hij jarenlang volgehouden totdat ze gingen samenwonen en een normaal huis kochten.![]()
Maarre... moraal van dit verhaal is dus niet, dat je in een krotje in het bos moet gaan wonen, maar gewoon een love-story. Ik ben er dol op!
Yeah! Gaan jullie dan trouwen, of zit er iets anders in de planning
Galateia schreef:Haha, apart hoor! Om elkaar elke dag te zien en de hele dag door contact te houden is toch gewoon leuk? Ik vind het altijd zo grappig, dat sommigen meteen met excuses en verklaringen komen, alsof het iets zou zijn wat niet goed is. Toen ik verkering kreeg met mijn man was ik daar ook heel erg mee bezig (ok, 2 weken dan, daarna had ik er wel weer genoeg van): ervoor zorgen dat we elkaar niet al te vaak zagen, want ja, je hebt ook je eigen leven, blablabla. Alsof je door elkaar elke dag te zien geen eigen leven meer overhoudt... lekker boeiend wat de rest er van denkt!
88alries88 schreef:Mijn zwager (broer van mijn man dus) kreeg ook verkering met een meisje ergens op de Veluwe. Hij reed 3x per week heen en weer, bleef in het weekend altijd daar. Maar dat was erg vermoeiend, dus toen heeft hij maar een baan in haar buurt gezocht en is in een krotje in het bos gaan wonen. En dat heeft hij jarenlang volgehouden totdat ze gingen samenwonen en een normaal huis kochten.
Dit klinkt erg bekend!Mijn vriend is voor mij ook 200 kilometer verhuisd en woont nu op een klein rotkamertje om dicht bij mij te kunnen zijn. We zouden ook graag willen trouwen, maar helaas heb je daarvoor eerst een huis nodig, en een hoop centen! Dus maar ff hard verder sparen...
Hippieblijhoofd schreef:Haha, wat een kleffe stellen hier allemaal. En ik vond ons al klef![]()
Maar ik vind ook dat het hebben van een vriend best veel tijd kost, wat ten koste gaat aan andere relaties.. niet heel erg, maar er zijn vriendinnen die ik toch wat minder zie ed. Hoe erg is dat wanneer je elkaar elke dag ziet? En wanneer je dan een dag weggaat naar een vriendin ofzo, mis je je man/vriend dan ook al? Dan kun je toch nooit meer relaxed genieten van dingen zonder dat je geliefde erbij is?
88alries88 schreef:Mijn zwager (broer van mijn man dus) kreeg ook verkering met een meisje ergens op de Veluwe. Hij reed 3x per week heen en weer, bleef in het weekend altijd daar. Maar dat was erg vermoeiend, dus toen heeft hij maar een baan in haar buurt gezocht en is in een krotje in het bos gaan wonen. En dat heeft hij jarenlang volgehouden totdat ze gingen samenwonen en een normaal huis kochten.
Dit klinkt erg bekend!Mijn vriend is voor mij ook 200 kilometer verhuisd en woont nu op een klein rotkamertje om dicht bij mij te kunnen zijn. We zouden ook graag willen trouwen, maar helaas heb je daarvoor eerst een huis nodig, en een hoop centen! Dus maar ff hard verder sparen...
Galateia schreef:Hippieblijhoofd schreef:Haha, wat een kleffe stellen hier allemaal. En ik vond ons al klef![]()
Huh? Tuurlijk wel. Ook als je de ander mist kan je genieten. Waarom niet? En op een gegeven moment heb je ook samen een leven. Al dat 'ik heb mijn eigen leven' gedoe snap ik nooit. Je leeft toch samen op dat moment. Altijd beter dan alleen! En ik doe genoeg met vriend(inn)en zonder manlief. 'Missen' is voor een dag een groot woord, dat wordt pas echt missen als we apart slapen.
Ach, ben denk ik te lang samen met manlief om me nog voor stellen hoe het was zonder hem.
Marnix schreef:Hippieblijhoofd schreef:Haha, wat een kleffe stellen hier allemaal. En ik vond ons al klef![]()
Tuurlijk kan dat... je moet gewoon wel eens wat dingen zelf doen. Of ga eens wat minder met z'n tweeen doen. Ik ga wel eens wat drinken met Joanne plus vriendinnen van haar... en zij wel eens mee met mij en vrienden. Je moet die dingen gewoon combineren. En dan niet telkens alleen maar naast je partner zitten en naar hem staren.... En af en toe een keer gewoon wat oznder hem doen. Zeg het gewoon van tevoren: Dan en dan ga ik met vriendinnen wat doen. Als hij dan wil kan hij lekker voetbal gaan kijken met vrienden ofzo
Als ik dan gezellig bezig ben mis ik Joanne niet zo hoor. Maar het is altijd leuk elkaar weer te zien. Alleen dat geplak, stellen die alles samen doen, altijd maar met z'n tweeen op de bank zitten en zo... brrr.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten